۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۸۴۲۹۸

انتقاد بادامچیان از عزل رییس دانشگاه علامه

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که مهم است که در عزل و نصب‌ها موازین رعایت شده است یا نه؟ گفت: در تغییر آقای شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، اگر در این دانشگاه کار کرده و زحمت کشیده، چرا وی را کنار می‌گذارید؟
اسدالله بادامچيان، عضو شوراي مرکزي حزب مؤتلفه اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری خرم آبادی که عصر یک‌شنبه بیست و چهارم شهریورماه در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اخراج خانم الهه راستگو به‌دلیل رأی به شهرداری قالیباف، با اشاره به این‌که آنچه در آموزه‌های شهید بهشتی و امام آموختیم این است که دستور حزبی برای کسی حجت شرعی نیست و عمل با حق حجت شرعی است، گفت: در حزب اسلامی عمل به حق وظیفه است و اگر خانم راستگو و یا هرکسی تشخیص داد که باید به این شخص رأی دهد و به فرد دیگری رأی ندهد، به‌دلیل این‌که به حجت عمل کرده، کارش درست بوده است.

وی اعتدال را دو نوع دانست و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را نمونه بارز اعتدال ارزشی و انقلابی ارزیابی کرد و افزود: اعتدال در مباحث سیاسی نوع دیگری از اعتدال است که در هر زمان از آن استفاده شده است برای نمونه در زمان مشروطه حزب اعتدال در مقابل دموکرات‌ها قرار داشتند.

بادامچیان با بیان این‌که مهم است که در عزل و نصب‌ها موازین رعایت شده است یا نه؟ ابراز داشت: در تغییر آقای شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی، اگر در این دانشگاه کار کرده و زحمت کشیده، چرا وی را کنار می‌گذارید؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: اتوبوسی آوردن و بردن کار خوبی نیست؛ این مسأله از زمان آقای خاتمی آغاز شد که در آن زمان چند هزار مدیر را به این دلیل که شما پیام دوم خرداد را نفهمیدید، کنار گذاشتند./956/پ203/ج

ارسال نظرات