۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۸۴۲۳۴
نماینده خبرگان رهبری:

سپاه حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: موضع قاطع و جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر جنگ‌طلبی آمریکا در منطقه عامل عقب نشینی ایالات متحده شد.
امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه مراغه، با اشاره به اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه اظهار داشت: مواضع جنگ‌طلبانه و خصمانه آمریکا طی هفته‌های گذشته با رویکرد نظام اسلامی ایران تغییر یافته است.

 

وی با بیان این‌که موضع قاطع و جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر جنگ‌طلبی آمریکا در منطقه عامل عقب نشینی ایالات متحده شد، تصریح کرد: به یقین ایران اسلامی، سوریه و مقاومت اسلامی را خط مقدم خود می داند و هرگونه تجاوز به این کشور را با پاسخی کوبنده همراه می کرد.

 

امام جمعه مراغه با بیان این‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی جانانه تلاش کرده است، تصریح کرد: سپاه حافظ نظام و ارزش‌های انقلاب است و پاسداران در تحقق این هدف و آرمان مقدس خود آماده جانفشانی و شهادت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود وحدت رویه میان نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرماندهی را موجب تعالی این نهاد انقلابی دانست و اظهار داشت: رمز موفقیت سپاه پاسداران، تبعیت از ولایت فقیه است، بهره مندی از رهنمودهای رهبری همواره موجب توفیق پاسداران بوده است.

 

وی با بیان این‌که سپاه با حراست و حفاظت از دستاورد های نظام آماده مقابله با هرگونه تهدید و تحریم است، گفت: اصلی که امروز بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد، دشمن‌شناسی و شناخت مواضع آنان است، اگر شناخت صحیح و اصولی از برنامه ها و سیاست های دشمن نداشته باشیم، برنامه ریزی غلطی خواهیم داشت.


نماینده خبرگان رهبری بر اهتمام نسبت به شناسایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: بصیرت‌افزایی با بهره مندی از رهنمودهای ولی فقیه اصل دیگری است که باید همواره مورد عنایت سپاهیان قرار گیرد.


همچنین سرهنگ اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان این‌که سپاه و بسیج آماده مقابله با هرگونه تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان است، اظهار داشت: همه ملت ایران به عنوان بسیجی برای دفاع از انقلاب آماده مقابله با دشمن هستند./935/پ202/ب

ارسال نظرات