۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۹۲۰

استاندار جدید تهران خود را فردی اعتدال‌گرا توصیف کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار تهران خود را یک فرد عتدال‌گرا معرفی کرد و اظهار داشت: زمانی که در مجلس به عنوان نماینده مردم تهران مشغول به خدمت بودم هیچ وقت از خط اعتدال خارج نشدم.
سيد حسين هاشمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید حسین هاشمی، استاندار تهران، در مراسم تودیع مرتضی تمدن و معارفه خود که بعدازظهر دیروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، در خصوص چگونگی انتخاب وی در این پست بیان داشت: زمانی که این پست به بنده پیشنهاد شد می‌خواستم آن را نپذیرم زیرا تخصص من در صنعت و معدن است.
وی در ادامه تصریح کرد: حجت الاسلام روحانی زمانی که با بنده صحبت کرد ذهنیت من را عوض کرد و یک احساس مسؤولیت به من دست داد.
هاشمی خود را یک فرد عتدال‌گرا معرفی کرد و اظهار داشت: زمانی که در مجلس به عنوان نماینده مردم تهران مشغول به خدمت بودم هیچ وقت از خط اعتدال خارج نشدم.
استاندار تهران آغاز مبارزات سیاسی خود را از سال 1356 دانست و گفت: بعد از واقعه‌ای که در مدرسه فیضیه قم انتفاق افتاد، اولین مبارزه سیاسی من در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی کلید خورد.
وی در خصوص عملکرد خود در شهر تهران بیان داشت: تهران جمعیتی بیش از 13 میلیون نفر را در خود جای داده است و لازمه هر اقدامی در این استان داشتن بودجه کافی و مناسب است.
هاشمی در ادامه از طرح آمایش استاندار سابق قدردانی کرد و اظهار داشت: این مستندات را مورد مطالعه قرار خواهم داد و از مواردی که مورد نیاز باشد استفاده می‌کنم.
استاندار تهران بزرگترین خصلت خود را داشتن روحیه تعاون و همکاری دانست و ابراز کرد: در دورانی که در مجلس نماینده مردم تهران بودم تمام تلاش خودم را به کار گرفتم، تا افکار سیاسی و سیاسی بازی در کارهایم نقشی نداشته باشد.
وی تمام تجربه‌های به دست آورده‌ خود را مدیون نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امیدوارم تجربه‌هایی را که در طول این سال‌ها به دست آورده‌ام به کار گیرم و این سازمان را ساماندهی کنم.
هاشمی در پایان خواستار بودجه‌ای در شأن تهران شد و اظهار داشت: از کمسیون تلفیق و بودجه می‌خواهم بودجه‌ای با توجه به جمعیت و موقعیت تهران برای این استان تصویب کند./9599/پ203/ع
ارسال نظرات