۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۵۶۶

مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی تذهیب در تونس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی هنر با حضور اساتید و هنرآموزان تونس برگزار شد.
مراسم اختتاميه اولين دوره آموزشي تذهيب در تونس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی هنر تذهیب به همت رایزنی فرهنگی ایران و همکاری وزارت فرهنگ تونس روز گذشته در محل نمایندگی فرهنگی کشورمان با حضور اساتید وهنرآموزان این کشور برگزار شد.


صادق رمضانی گل افزانی، رایزن فرهنگی ایران در سخنانی ضمن اشاره به تاریخچه هنر تذهیب در کشورمان  حضور هنرمند ایرانی خانم زهرا امدادی سیاه پیرانی را فرصتی مغتنم برای ترویج هنر ایرانی اسلامی در تونس دانست.

 

وی با تقدیر از ایشان و وزارت فرهنگ تونس،  آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان را برای برگزاری دوره های آموزشی در رشته های مختلف هنری اعلام و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با حضور اساتید برجسته ایرانی، واحدهای درسی دانشگاهی در چارچوب همکاری های دوجانبه در دانشگاه های تونس به ویژه دانشکده های هنر راه اندازی شود.

 

علی الزنیدی استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تونس با قدردانی از تلاشهای رایزنی کشورمان در نشر ومعرفی هنرهای ایرانی واسلامی حضور هنرمند ایرانی خانم "امدادی" را مغتنم شمرده و از ایشان به خاطر تلاشهای فراوان در آموزش هنر تذهیب تشکر کرد.

 

الزنیدی آمادگی دانشکده هنرهای زیبا را برای برگزاری دوره های آموزشی هنرهای ایرانی اسلامی با حضور اساتید ایرانی اعلام کرد وگفت: انقلاب بیداری اسلامی در تونس این فرصت را به وجود آورده است تا دو کشور هر بیشتر با فرهنگ وتمدن وهنر ودستاوردهای انقلابشان آشنا شوند که خوشبختانه رایزنی فرهنگی ایران زمینه های بسیار خوبی را فراهم کرده است.

 

در پایان مراسم گواهینامه های فارغ التحصیلی از سوی رایزن فرهنگی کشورمان به شرکت کنندگان اهدا شد.994/ب102/د

ارسال نظرات