۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۸۱۹۷۶
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان تفکر خدمت رسانی را یک وظیفه دینی بدانند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه تأکید کرد: مسؤولان تفکر خدمت رسانی به مردم را باید به عنوان یک وظیفه دینی بدانند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با هفته دولت در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان مراغه با تأکید بر قدرشناسی از مردم اظهار داشت: انقلاب اسلامی هر چه دارد و به هر توفیقی نائل شده در سایه ولایت و مردم بوده است.


وی با بیان این‌که هفته دولت بهترین فرصت برای قدرشناسی از ملت است، خاطرنشان کرد: دولتمردان باید با الگو قرار دادن شیوه مدیریتی شهیدان، رجایی و باهنر در جهت حل مشکلات و موانع موجود در بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارند، در حقیقت مردم ولی‌نعمتان انقلاب و مسؤولان نظام هستند.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این که مسؤولان دولت یازدهم باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات موجود در کشور بگذارند، افزود: با تحقق حماسه سیاسی در کشور، همه چیز به پایان نرسیده است، امروز نباید حماسه اقتصادی مورد غفلت مسؤولان و دولت قرار گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امانت داری، اخلاص، تفکر ولایی، پاک دستی، نیت خیر، مردم‌داری، ساده‌زیستی، حرکت جهادی، حفظ بیت المال را از جمله خصوصیات مدیران در نظام اسلامی دانست و گفت: مسؤولان تفکر خدمت رسانی به مردم را باید به عنوان یک وظیفه دینی بدانند.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح اوضاع سیاسی حاکم در منطقه اظهار داشت: وضعیت امروز سوریه تقابل میان نظام حق و باطل است، اگر شاهد ادعای وجود سلاح هسته ای و شیمیایی در سوریه از سوی رسانه های غربی هستیم، باید دانست که این مسأله مقدمه ای برای حمله نظامی است.


وی در پایان شکست نیروهای تروریستی وابسته به غرب در سوریه را عاملی برای تهدید نظامی غرب علیه این کشور دانست و گفت: حقیقت آن است که اگر سوریه مورد هجوم غرب قرار گیرد، امنیت رژیم صهیونیستی به خطر جدی می افتد و در این صورت اثری از این رژیم جعلی در منطقه نخواهد بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات