۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۸۱۸۱۳
نماینده خبرگان رهبری:

اعتماد مردم بهترین فرصت برای خدمت دولت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که مهم‌ترین مطالبه رهبری و مردم رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی ملت است، گفت: حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان امروز در مراسم بهره برداری از چند طرح کشاورزی در روستاهای شهرستان مراغه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: حال که دولت جدیدی با موجی از شور و امید در نظام روی کار آمده است، انتظار داریم مطالبات رهبری و مردم را در اولویت قرار دهد.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که مهم ترین مطالبه رهبری و مردم رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی ملت است، گفت: البته مردم به این مهم آگاه هستند که حل مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر نیست، اما بایستی با اتخاذ راهکارهایی در سریع‌ترین زمان ممکن، فکری که به حال معیشت مردم شود.


وی با بیان این‌که اقشار آسیب‌پذیر و متوسط جامعه تحت فشارهای اقتصادی قرار دارند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همچنان که در گذشته ثابت کرده‌اند، برای حفظ آرمان و هدف انقلاب مقابل هرگونه ناملایماتی‌ها ایستادگی می کنند، از این رو از نظر فکری و زمانی، فرصت کافی به دولت می دهند تا اقدام مفید مؤثری انجام دهد.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود هفته دولت را نماد همسویی مردم و دولت دانست و اظهار داشت: این هفته متعلق به شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است، اگر مسؤولان نظام خواهان ماندگاری نام و یاد خود همچون این شهدای گرانقدر را دارند، باید مخلصانه در خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی مهم ترین ویژگی‏ های دولت اسلامی و وجه تمایز آن با دیگر دولت‏های سایر ممالک را برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی عنوان کرد و گفت: مسؤولان بدانند که اگر خدای ناکرده اعتماد و رضایت مردم را از دست دهند، هیچ پشتوانه‌ای نخواهند داشت.


امام جمعه مراغه خدمت بی‌منت را اصلی‌ترین عامل جلب رضایت و اعتماد مردم دانست و افزود: مردم خود خادم را از خائن تشخیص می دهند، بنابراین لازم است همه مسؤولانی که توفیق خدمتگزاری به مردم را یافته‌اند، از فرصت های موجود در دوران مسؤولیت برای تحقق برنامه های نظام بهره جویند.


وی در پایان با تأکید بر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از سوی دولت یازدهم تصریح کرد: تعامل دولت و ملت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت نظام محسوب می شود، جدایی مسؤولان از توده مردم زنگ خطری برای نظام است./935/پ202/س

ارسال نظرات