۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۸۱۸۱۰
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

مدیران نظام اسلامی مدافع ارزش های دینی و حقوق مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر انتصاب مدیرانی دلسوز و لایق در تمام سطوح مدیریتی کشور، گفت: دولت جدید باید همانند انتخاب وزرا و مدیران ارشد کشور، اعتدال و تدبیر را در انتصاب مدیران میانی و پایه کشور نیز لحاظ کند.
حجت الاسلام شريعتي نژاد

حجت الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، استاد حوزه های علمیه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به هفته دولت، با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر در سال 1360، این اقدام منافقین کوردل را از نتایج حمایت های آمریکا و دشمنان  نظام مقدس جمهوری اسلامی، از فریب خوردگان دانست.

 

وی در ادامه با اشاره به همزمانی هفته دولت سال جاری با به روی کار آمدن دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که به عنوان دولت تدبیر و امید به روی کار آمده است، باید توجه داشته باشد که اگر مطالبات مقام معظم رهبری و ملت ایران را اجرا نمود، امید را در دل مردم زنده خواهد کرد و ضمن جلب رضایت و خشنودی باری تعالی، ملت نیز همواره قدردان زحمات آنها خواهند بود.

 

امام جمعه بخش سملقان اضافه کرد: اما اگر در این دولت از مدیران متکبر، کم کار، سودجو و فرصت طلب استفاده شده و امور مردم در ادارات به درستی انجام نشود؛ نه تنها به شعار اعتدال عمل نشده است بلکه با تحمیل افرادی نالایق بر گرده مردم، برخی از آنها نسبت به کشور و نظام نیز بدبین خواهند شد.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد تصریح کرد: اکنون دولت یازدهم ضمن این که اعتماد مردم را به سمت شعار اعتدال جلب کرده از حمایت مقام معظم رهبری نیز برخوردار است و تمامی دستگاه ها و نهادهای مختلف هم برای یاری دولت جدید مصمم شده اند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بخش سملقان عنوان کرد: با این اوصاف هم اکنون تمامی شرایط برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات معیشتی فراهم شده و باید دولت جدید با قدرت و قوت به خواسته های مردم رسیدگی کند.

 

وی با بیان این که یکی از مطالبات به حق مردم انتصاب مدیران خداترس و خداجو، لایق و شایسته، مؤمن به اهداف انقلاب، معتقد به ولایت فقیه و دلسوز و مردمی در سطوح مختلف مدیریتی است، اظهار داشت: دولت جدید باید همانند انتخاب وزرا و مدیران ارشد کشور، اعتدال و تدبیر را در انتصاب مدیران میانی و پایه کشور نیز لحاظ کند.

 

حجت الاسلام شریعتی نژاد با یادآوری نقش مدیران میانی و پایه کشور در رضایتمندی مردم از عملکرد دولت، گفت: اگر ارباب رجوع در ادارات معطل نشده و با گرفتن پاسخی متین و قانع کننده، با اظهار رضایت از اداره خارج شود، آنگاه باید به مدیران و مسؤولان برای ارائه خدمات شایسته تبریک گفت.

 

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بخش سملقان با تأکید بر این که مدیران می باید در نظام اسلامی، مدافع ارزش های دینی و حقوق مردم باشند، اظهار داشت: البته در حال حاضر در مجموعه نظام، مدیران مؤمن، متعهد، معتقد به نظام و ولایت فقیه و متخصص بسیاری وجود دارد اما عده قلیلی نیز هستند که با کم کاری خود و ناراضی کردن ارباب رجوع، موجب خنثی شدن رفتارهای نیک همکاران خدوم خود می شوند.

 

استاد حوزه های علمیه حضرت بقیه الله(عج) و فاطمه زهرا(س) خراسان شمالی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید مدیران ارشد نهادها، از حقوق مردم دفاع کرده و اگر برخورد و تذکر به مدیران نالایق کارساز نبود؛ نسبت به کنارگذاشتن آنها از سمت های کلیدی اقدام کنند./9314/ت302/ب

ارسال نظرات