۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۸۱۷۸۰

مجمع جهانی تقریب انفجارهای تروریستی لبنان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای انفجار تروریستی روز گذشته در شهر طرابلس لبنان را که باعث کشته و زخمی شدن دهها نفر گردید محکوم کرد.
مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای انفجار تروریستی روز گذشته در شهر طرابلس لبنان را که باعث کشته و زخمی شدن دهها نفر گردید محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:دو انفجاری که طرابلس و پیش از آن ضاحیه جنوبی بیروت را مورد هدف قرار داد با هدف برانگیختن فتنه مذهبی و شعله ور ساختن جنگ داخلی در لبنان رخ داد و دست جنایتکاری که این اقدامات را انجام داد همان دستی است که جنایتهای تروریستی در عراق و سوریه و ...را صورت می دهد؛ شکی نیست که عناصر جنایتکار تروریستی که دست به این گونه جنایات می زنند، عناصری هستند که از سوی امریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه هم پیمان آنها ساماندهی و حمایت می شوند.

 

در ادامه این بیانیه امده است : مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شدت همه این عملیات تروریستی را محکوم و با نزدیکان شهیدان در طرابلس و ضاحیه ابراز همدردی می کند و از خداوند متعال برای آنها صبر مسئلت دارد.

 

این بیانیه می افزاید:مجمع تقریب بار دیگر همه مسلمانان را به وحدت صف و متمرکز ساختن تلاش هایشان جهت ایستادگی در برابر توطئه های استکبار جهانی و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی دعوت و بر ضرورت دوری از هر اقدامی که جنایتکاران تروریست را به اهدافشان در ضربه زدن به مقاومت اسلامی و شعله ور ساختن جنگ مذهبی در لبنان و تبدیل سرزمین مقاومت و پایداری یعنی لبنان به جایگاهی برای جنگ داخلی می رساند، فرامی خواند.

 

در پایان آمده است: از خداوند سبحان مسئلت داریم که کشورهای اسلامی خصوصا سوریه و لبنان را به سرمنزل امنیت،‌صلح، خیر و رفاه برساند و برای مسلمانان جهت مقابله با دشمنان صهیونیست و هم پیمانان غربی آن وحدت به ارمغان آورده و برای مسلمانان و مقاومت اسلامی، پیروزی محقق گرداند. /971/د102/ج

ارسال نظرات