۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۱۳۰۲
نماینده خبرگان رهبری:

استکبار به دنبال انزوای اسلام در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به بی اعتنایی سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان گفت: استکبار به دنبال انزوای اسلام در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع بسیجیان شهرستان مراغه با بیان این‌که آشوب و ناآرامی در کشورهای اسلامی زمینه‌ای مناسب برای نفوذ سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا در منطقه است، گفت: شرایط فعلی بیشتر به نفع مستکبران و استعمارگران است.


وی با بیان این‌که کودتای نظامی در مصر با حمایت مستقیم آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس رخ داده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با اقدامات خود در مصر قصد به انزوا کشاندن اسلام را دارد و مسلمانان باید در برابر این اقدام ها، وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنند.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به بی اعتنایی سازمان های مدعی حقوق بشر در برابر کشتار مسلمانان تصریح کرد: غرب بدون هیچ هزینه‌ای مسلمانان را به جان همدیگر انداخته و سعی دارد دور جدیدی از نسل کشی را به راه اندازد، در چنین وضعیتی نمی توان به فکر دشمن مشترک به نام اسرائیل بود.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: شورای حقوق بشر سازمان ملل در برابر جنایت های انجام شده در کشورهای اسلامی تنها سکوت اختیار می کند، این امر نشانگر آنست که همین نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر ابزاری در دستان استکبار برای سلطه بر کشورهای مستضعف است.


وی با بیان این‌که بی اعتنایی در برابر کشتار مسلمانان همسویی با پیشبرد اهداف آمریکا، رژیم صهیونیستی و غرب در کشورهای اسلامی است، گفت: هم اکنون دنیای اسلام شاهد بیداری و خیزش انقلابی با هدف پایان دادن به سلطه ظالمانه و مستکبرانه قدرت های استعمارگر است، در چنین شرایطی نباید از نقش رهبری نهضت غافل بود.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که فصل جدیدی در آینده ملت های مسلمان گشوده شده است، تصریح کرد: تلاش اصلی دشمنان در شرایط فعلی، بر هم زدن امنیت مردم کشورهای اسلامی به نفع استکبار و صهیونیسم است./935/پ202/ب

ارسال نظرات