۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۸۱۰۱۰
در رادیو معارف بررسی می‌شود؛

نظر قرآن درباره اعتدال و ویژگی‌های جامعه معتدل

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در این هفته با برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به اعتدال و ویژگی‌های جامعه معتدل از دیدگاه قرآن می‌پردازد.
نظر قرآن درباره اعتدال و ويژگي‌هاي جامعه معتدل
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، با به کار گیری شعار «اعتدال» از سوی دولت یازدهم و ضرورت ارائه نقطه نظرات دین اسلام در مورد این موضوع، برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» در هفته پایانی مرداد ماه به موضوع اعتدال و ویژگی‌های جامعه معتدل از دیدگاه قرآن کریم می‌پردازد.
در این برنامه حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری، خطیب و پژوهشگر مسائل اجتماعی و استاد حوزه و دانشگاه به ویژگی‌های جامعه معتدل و ایده‌آل از نگاه قرآن کریم، راه‌های رسیدن به آرامش در جامعه، حق مداری در جامعه اعتدال گرا، امنیت اجتماعی و فردی، مسیر تعالی و پیشرفت در جامعه معتدل، اعتدال و ثبات هویت فردی و اجتماعی، روحیه جهادی و رابطه آن با اعتدال می‌پردازد.
برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» کاری از گروه معارف و ثقلین به سردبیری و تهیه‌کنندگی مهدی میرزایی، نویسندگی افسانه ضیایی و اجرای محمد جواد محمدی، هر روز به جز جمعه‌ها از ساعت 7:15 صبح بر روی موج رادیو معارف میهمان خانه‌های شنوندگان فرهیخته و سحرخیز می‌شود.
علاقه‌مندان به مباحث مطرح شده در این برنامه می‌توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی برنامه «ارمغان» در سایت رادیو معارف، صوت این برنامه را دریافت کنند./9191/د102/ی
ارسال نظرات