۲۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۸۰۹۰۶
نماینده خبرگان رهبری:

زمان تحقق شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید فرا رسیده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم سراسر کشور با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت مرداد، حماسه سیاسی 24 خرداد را تکمیل کردند.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان‌شرقي در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به آغاز کار دولت تدبیر و امید اظهار داشت: تعامل و همراهی مجلس با دولت در تحقق اهداف عالی نظام و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی بسیار مهم و تاثیرگذار است.


وی با بیان این‌که تعامل قوای سه گانه در بهبود اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور ضرورتی انکار ناپذیر و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آنچه مسلم است پس از حماسه سیاسی 24 خرداد موجی از شور و امید در کشور به راه افتاده که باید همین فضا و فرآیند تعاملات سازنده همچنان تداوم یابد.


امام جمعه مراغه تعامل مجلس با دولت در رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را نشان از وجود مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس به عنوان وکلای مردم سراسر کشور با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، حماسه سیاسی 24 خرداد را تکمیل کردند.


وی با تأکید بر این‌که امروز نوبت به تحقق شعارهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید فرا رسیده است، گفت: زمان آن رسیده که تمام وزرای مورد اعتماد نمایندگان مجلس با همکاری و تعامل همه جریان‌های سیاسی در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور گام بردارند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی بهترین شیوه قدرشناسی از ملت به عنوان صاحبان اصلی انقلاب را خدمتگزاری بی‌منت دانست و گفت: دولت یازدهم باید مجاهدانه، مخلصانه و جهادگرانه در تحقق حماسه اقتصادی وارد عمل شود، چراکه جلب اعتماد و رضایت مردم یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تداوم انقلاب اسلامی است.


نماینده خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: هر چند اولویت با بهبود وضع معیشتی مردم است، اما نباید از فرهنگ و دین مردم غافل بود، از این رو وزرای مرتبط در عرصه‌های فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده دارند./935/ت302/س

ارسال نظرات