۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۷۹۱۹۰
نماینده خبرگان رهبری:

غرب با شعار حقوق بشر به دنبال نقض حقوق ملت فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تأکید کرد: سرمداران غربی با طبل توخالی حقوق بشر به دنبال نقض حقوق ملت فلسطین هستند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با بیان این‌که مدعیان حقوق بشر در غرب بزرگترین جنایتکاران تاریخ هستند، اظهار داشت: امروز دموکراسی و حقوق بشر بهانه‌ای برای اشغالگری، تجاوز و کشتار مردم بی‌گناه و مسلمان مظلوم جهان شده است.


وی با بیان این‌که سرمداران غربی با طبل توخالی حقوق بشر به دنبال نقض حقوق ملت فلسطین هستند، خاطرنشان کرد: آنچه حقیقت دارد، حقوق و کرامت انسانی افراد تنها در سایه عمل به آموزه های دینی محقق خواهد شد، حقوق بشر واقعی، در اسلام، قرآن، نهج البلاغه و کلام ائمه معصومان (ع) تجلی یافته است.


امام جمعه مراغه پیام حقوق بشر غربی را سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: حقوق بشری که مورد تاکید آمریکا و رژیم صهیونیستی و غرب است، در واقع تأمین منافع و امنیت اشغالگران و غارت ثروت های مسلمانان است، که متأسفانه گاه شیوخ مرتجع عربی نیز همراه با این سیاست صهیونیزم بوده اند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: از دیدگاه حقوق بشر غربی، نقض حقوق مردم فلسطین، سوریه، مصر، عراق، افغانستان، پاکستان و مردم مظلوم میانمار معنایی ندارد، در حقیقت حقوق بشر زمانی معنا دارد که منافع غرب و رژیم صهیونیستی به خطر بیفتد.


نماینده خبرگان رخبری در ادامه طرح صلح و سازش تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی را اوج خیانت در حق مردم مظلوم فلسطین دانست و ادامه داد: مردم فلسطین هیچگاه زیر بار چنین صلحی نخواهند رفت، تا زمانی که حتی یک وجب از خاک این کشور در اشغال رژیم صهیونیستی باشد، مذاکره معنایی ندارد.


وی با اشاره به این‌که سران برخی از کشورهای اسلامی در حال نوکری استکبار و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: راهپیمایی پرشور و حماسی مردم سراسر کشور در روز جهانی قدس این پیام مهم را به جهانیان داشت که زمینه ریشه کنی غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه فراهم شده است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که دولت منتخب طی روزهای آینده کار خود را با پشتوانه آرای ملت آغاز خواهد کرد، اظهار داشت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام حسن روحانی، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، آغازی برای حماسه اقتصادی در سال جاری است.


وی با بیان این‌که زمان تقدیر از خدمات هشت ساله دولت نهم و دهم فرا رسیده است، گفت: امیدواریم دولت جدید نیز با روحیه انقلابی و جهادی در عرصه های مختلف به دنبال رفع مشکلات و معضلات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد و مانند شعارهای خود با روحیه اعتدال، جذب حداکثری و دفع حداقلی در مسیر تعالی کشور حرکت کند.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود خواستار بهره‌مندی از فضائل روزهای باقی‌مانده ماه مبارک رمضان شد و اظهار داشت: دهه سوم ماه ضیافت الهی فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تهذیب نفس و کسب فضائل و مکارم اخلاقی است./935/پ202/ب

ارسال نظرات