۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۷۶۱۹۹
سفیر تونس در ایران:

جامعة‌المصطفی در خارج و داخل بسیار موفق بوده است

خبرگزاری رسا ـ سفیر تونس در ایران، با حضور در جامعةالمصطفی، با معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی دیدار کرد و گفت: جامعة‌المصطفی در خارج و داخل بسیار موفق بوده است.
ديدار سفير تونس در ايران با معاون ارتباطات و بين‌الملل المصطفي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، سفیر تونس در ایران، با حضور در جامعةالمصطفی، با حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم الهی، معاون ارتباطات و بین‌الملل المصطفی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار، طرفین بر همکاری علمی به دور از مسائل سیاسی در سطوح دانشگاه‌ها و مراکز علمی تأکید کردند.
در ابتدای این نشست،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حکیم الهی، پس از معرفی جامعةالمصطفی، اظهار داشت: ما تمایل داریم که با دانشگاه‌های تونس ارتباط بیشتر و تنگاتنگی داشته باشیم و این رابطه بهتر است علمی باشد چرا که ماندگار است ولی ارتباطات غیرعلمی با گذر زمان و موقعیت‌ها متغیر می‌شود.
وی ادامه داد: ما تمایل داریم که ارتباط عمیق علمی در همه بخش‌ها همچون اقتصاد اسلامی، مدیریت، روانشناسی و جامعه شناسی و دیگر موارد برقرار شود و دیدارهای متقابل از مراکز علمی یکدیگر گسترش پیدا کند.
معاون ارتباطات و بین‌الملل جامعةالمصطفی در ادامه از سفیر تونس دعوت کرد تا در فرصت‌های دیگر از سایر مراکز وابسته به جامعةالمصطفی بازدید کند.
در این دیدار، «خالد الزیتونی»، سفیر تونس در ایران نیز جامعةالمصطفی را یکی از مهم‌ترین مراکز علمی جهان اسلام دانست که توانسته در کشورهای دیگر جایگاه خود را پیدا کرده و نقش خود را ایفا کند.
وی با تقدیر از جامعةالمصطفی برای پذیرش دانشجویان تونسی و ارائه خدمات همه جانبه به آنان، خواستار گسترش همکاری‌ها و روابط علمی بیشتر المصطفی با دانشگاه‌های تونس شد.
سفیر تونس در ایران خاطرنشان کرد: جامعة‌المصطفی در آموزش بسیاری از علوم تلاش دارد و در خارج و داخل بسیار موفق بوده است.
وی با تأکید بر لزوم استفاده از تمام امکانات علمی و بین‌المللی برای معرفی ایران و جایگاه علوم اسلامی،‌ بهره‌مندی از تمامی رسانه‌های جهانی برای این هدف را امری ضروری دانست./907/د102/ی
ارسال نظرات