۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۷۰۰۱۳
رییس تبلیغات اسلامی آمل:

امام خمینی حقیقتی همیشه زنده و انکارنشدنی در تاریخ است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: استکبارگران دنیا نمی‌توانند یاد امام را از ما بگیرند زیرا کلام حق خاموش ناشدنی است و امام خمینی(ره)حقیقتی همیشه زنده و انکارنشدنی در طول تاریخ است.
رييس اداره تبليغات اسلامي آمل

حجت الاسلام محمد قنبری، رییس تبلیغات اسلامی آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دل ها زنده است و نام ایشان به عنوان بنیان گذار و شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از خاطره ها محو نمی شود.

 

وی  با اشاره به این که باید همیشه ایران اسلامی در دنیا با نام امام راحل شناخته شود، گفت: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی ایران بدون نام امام راحل امت در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

 

حجت الاسلام قنبری با اشاره به شخصیت ارزنده امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل با تقوا و زهد خود توانست نظام سلطه‌ای را به زانو درآورد که کسی نمی‌توانست به خود حتی جرأت دهد کلمه‌ای در موردش به زبان آورد.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که  بیگانگان می‌خواهند یاد و نام امام را در دنیا محو کنند، بیان داشت: دنیا نمی‌خواهد اندیشه‌های امام راحل و افکار نابش جهانی شود و به هر شکل با آن مبارزه می کنند.

 

وی  ادامه داد: استکبارگران دنیا نمی‌توانند یاد امام را از ما بگیرند زیرا کلام حق خاموش ناشدنی است و امام خمینی(ره)حقیقتی همیشه زنده و انکارنشدنی در طول تاریخ است.

 

حجت الاسلام قنبری، گفت: هم‌اکنون صدور انقلاب و افکار امام را می‌توان در بیداری اسلامی و کشورهای آزادی خواه جهان شاهد بود که هیچ ابرقدرتی چنین فکری را در افکار خود نمی‌پروراند.

 

رییس تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که سیره امام خمینی(ره) باید در جامعه ترویج شود، بیان داشت: امروز بر همه ما وظیفه است تا راه امام راحل را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم.

 

وی با اشاره به برنامه های اداره تبلیغات اسلامی آمل در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: توزیع پوستر و انجام فعالیت های فرهنگی، گردهمایی هیئات مذهبی و مداحان و برگزاری مراسم سالگرد ارتحال از جمله برنامه های این اداره است./950/ت302/ش

ارسال نظرات