۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۶۷۵۰۲
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

ضریح جدید سفیر نامدار سیدالشهدا رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد باسازی عتبات عالیات از رونمایی ضریح جدید حضرت مسلم بن عقیل(ع) همزمان با شب میلاد امام علی(ع) در تهران خبر داد.
کارگاه ساخت ضريح مطهر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی ‌ستاد بازسازی عتبات عالیات، جلسه هماهنگی مراسم رونمایی از ضریح جدید سفیر نامدار حضرت سیدالشهدا(ع) با حضور مهندس پلارک، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و سایر دست اندرکاران ساخت ضریح برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس پلارک با قدردانی از طراحان، هنرمندان و کلیه دست اندرکاران ساخت ضریح جدید مسلم بن عقیل(ع)، هدف از ساخت ضریح جدید برای سفیر نامدار حضرت سیدالشهدا(ع) حضرت مسلم بن عقیل(ع) را فرسودگی ضریح قدیمی ‌عنوان کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در ادامه افزود: این ضریح هدیه‌ای از سوی مردم شریف و دوستدار اهل‌بیت(ع) و حاصل بیش از سه سال زحمت شبانه روزی طراحان و هنرمندان ایرانی است که به ساحت مکرم حضرت مسلم بن عقیل(ع) اهدا و بزودی در حرم آن حضرت نصب خواهد شد تا شعیان ایران بار دیگر وفاداری خود را به نهضت عاشورا، عشق به امام حسین(ع) و اصحاب گرانقدرش اعلام کنند.

براساس این‌ گزارش، مراسم رونمایی از ضریح جدید مسلم بن عقیل(ع) با حضور مسؤولان و شخصیت‌های مذهبی ایران و عراق همزمان با شب میلاد امام علی(ع) از ساعت 17 تا 19:30در فرهنگ‌سرای خاوران شهر تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است، مردم عزیز و دوستدار اهل‌بیت(ع) می‌توانند از روز سوم خرداد ماه به مدت یک هفته از این ضریح در محل فرهنگ‌سرای خاوران بازدید کنند./993/د102/پ

ارسال نظرات