۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۶۷۲۹۲
خطیب جمعه لندن:

تلاش وهابیت برای مخدوش کردن تشیع در انگلیس/ تروریست‎های وهابی همانند حیوان درنده هستند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه لندن با اشاره به تلاش وهابی‎ها برای مخدوش ساختن چهره تشیع در انگلیس، تروریست‎های وهابی را به حیوان درنده تشبیه کرد.
سيد محمد موسوي خطيب جمعه لندن

 

به گزار ش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد موسوی، خطیب جمعه لندن و رییس مرکز اسلامی اهل بیت(ع) در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته این شهر، حمله جمعی از وهابی‎ها به یکی از شیعیان در لندن را به شدت محکوم کرد.

 

وی افزود: وهابی‎ها ته مانده‎های گروهای تروریستی خود را از کشورهای افغانستان، عربستان، سوریه و  عراق برای ایجاد ناامنی و آزار مسلمانان به خیابان‎های لندن می‎فرستند.

 

خطیب جمعه لندن، تروریست‎های وهابی را به حیوانی درنده تشبیه کرد و گفت: این تروریست‎ها وهابی بودند که شهروند عراقی مسلمانان را بدون هیچ رحمی به طرز فجیعی ضرب و شتم کردند.

 

وی تصریح کرد: تروریست‎های وهابی در لندن به دنبال مخدوش کردن چهره بشار اسد رییس جمهور سوریه هستند به همین علت در خیابان‎های این شهر اقدام به سر دادن شعارهای علیه نظام حاکم سوریه می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی هدف وهابی‎ها در لندن را از بین بردن چهره شیعه دانست و بیان داشت: گروهای تکفیری و وهابی با اعلام شعارهای علیه شعیه به زبان‎های انگلیسی و عربی در صدد تضعیف شیعیان در این کشور هستند./994/ب902/د

ارسال نظرات