۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۴۲۵۸

شیخ الازهر به سفر خود به امارات پایان داد

خبرگزاری رسا ـ مسمومیت غذایی دانشجویان الازهر سبب شد شیخ الازهر که به امارات عربی متحده سفر کرده است سفر خود را نیمه‌تمام گذاشته و سریعا به قاهره بازگردد.
شيخ الازهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، شیخ احمد الطیب، شیخ الازهر به سفر نیمه تمام خود به امارات پایان داده و امروز سه‌شنبه با یک هواپیمای ویژه به قاهره بازمی‌گردد تا به موضوع مسمومیت غذایی دانشجویان الازهر رسیدگی کند.

 

شیخ الازهر دستور اجرای تحقیقات تحت نظارت شخص خود را صادر کرد و این در حالی است که گفته می‌شود علت مسمومیت غذایی دانشجویان کنسروهای تن ماهی بوده است.

 

وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که 107 دانشجوی دانشگاه الازهر به دلیل مسمومیت غذایی به بیمارستان مراجعه کردند اما مورد فوتی گزارش نشده است.

 

احمد الانصاری، معاون رییس سازمان اورژانس مصر در این باره اظهار داشت که 44 مورد از مسموم شدگان به بیمارستان الزهراء، 16 مورد به بیمارستان الحسین الجامعی، یک مورد به بیمارستان السید جلال، 10 مورد به بیمارستان تامین اجتماعی شهر نصر، 8 مورد به بیمارستان شهر نصر، 18 مورد به بیمارستان الدمرداش و 10 مورد نیز به العباسیه انتقال داده شدند./990/ب102/د

ارسال نظرات