۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۶۰۲۳۴
حجت الاسلام ابوترابی:

بیداری اسلامی ثمره جانفشانی شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جانفشانی های شهدا سبب تشکیل مقاوت اسلامی در منطقه بلکه در جهان هم شده است.
ابوترابي نائب رييس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نخستین یادواره سرداران و 94 شهید ناحیه مقاومت امام علی(ع) اهواز، با اشاره به این که دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: بی تردید در تاریخ اسلام واقعه ای همانند دفاع مقدس رخ نداده است.

وی با تأکید بر این که برجسته ترین و زیبا ترین افتخار ملت ایران، دفاع مقدس است، بیان داشت: پیشرفت های نظام و ملت اسلامی در بخش های مختلف مدیون جانفشانی های شهدا در جبهه های جنگ است.

حجت الاسلام ابوترابی همچنین تصریح کرد: اگر دفاع مقدس و جانفشانی های شهدا نبود به یقین در برهه کنونی مقاومت اسلامی شکل نمی گرفت و در برابر قدرت های استکباری ایستادگی نمی کرد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مقاومت اسلامی یکی از دستاورد های مهم دوران هشت سال ایستادگی است، تأکید کرد: مقابله با دشمن و یاری رسانی به ملت هایی که خواستار نابودی استکبار جهانی از صفحه روزگار هستند هدف نظام اسلامی است.

حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به قدرت دفاعی نظام جمهوری اسلامی گفت: اگر ما امروزه در بخش دفاعی حرفی برای گفتن داریم از برکت شهدای دفاع مقدس است.

وی قدرت نظامی کشورمان را مهار کننده قدرت تهاجمی کشورهای غربی عنوان کرد و بیان داشت: قدرت موشکی سپاه پاسداران و توانایی بالای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران دولتمردان غربی را مبهوت کرده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی به یادمان های شهدا اشاره کرد و گفت: بیش از 800 یادمان شهدا در استان خوزستان وجود دارد که هرساله خیل عظیمی از مردم را به خود جذب می کند.

حجت الاسلام ابوترابی با بیان این که شهدا سرمایه و تجربه ساله ها مقاومت هستند، تأکید کرد: به واقع کدام ملت در جهان برای یک ساعت این سرمایه را تجربه و حس کرده است؟

وی با اشاره به این که کشورمان قدرت تشکیل اقتصادی پویا را در سایه انقلاب اسلامی دارد، اظهار داشت: اقتصادی بر مبنای اسلام، هدف ملت ایران اسلامی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش تأکید کرد: خوزستان یک تابلوی پر از ثروت های معنوی و مادی برای کشور ایران است و باید قدر آن را بدانیم./9458/پ202/ج

ارسال نظرات