۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۵۹۸۵۹

همایش بیداری اسلامی در بغداد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بیداری اسلامی با هدف حمایت مردم بحرین و بررسی ابعاد اشغال این کشور از سوی نیروهای سعودی در بغداد عراق برگزار شد.
همايش بيداري اسلامي بغداد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز توسعه رسانه‎ای عراق با همکاری شبکه راصد بحرین، روز گذشته همایش بیداری اسلامی را با حضور اندیشمندان و جوانان با هدف بررسی ابعاد اشغال بحرین از سوی نیروهای امنیتی عربستان در بغداد برگزار کرد.

 

جمعی از شخصیت‎های سیاسی و رسانه‎ای عراق و بحرین در این همایش سخنرانی و دیدگاه‎های خود را درباره اشغال بحرین از سوی عربستان بیان کردند.

 

سخنگوی شبکه راصد بحرین در این همایش گفت: هدف نیروهای رژیم آل سعود از اشغال بحرین، خاموش کردن آتش انقلاب مردمی بحرین است، اما انقلابیان بحرینی با قدرت و اراده به پیش رفته و به حضور اشغالگران بی‎توجه هستند.

 

وی تصریح کرد: جهاد در بحرین واجب است و نیازی به کسب مجوز شرعی نیست.

 

موسوی ادامه داد: نظام دیکتاتوری آل‎خلیفه با تمام توان به تاراج و تجاوز به دارایی و مقدسات مسلمانان اعم از مساجد، حسینیه‎ها و ناموس آنان می‎پردازد. جوانان مسلمان به ویژه در عراق، ایران و لبنان باید در برابر فساد آل‎خلیفه بایستند.

 

سخنگوی شبکه راصد بحرین خاطر نشان ساخت: کسانی که می‎خواهند نزاع کنونی بحرین را میان نظام و ملت جلوه دهند، سخت در اشتباه هستند، زیرا نزاع کنونی میان مسلمانان و آل‎خلیفه است. با برگزاری جلسات و همایش های بیداری اسلامی می‎توان به اخبار دقیق و اوضاع بحرین دست یافت.

 

ابراهیم سراج، مدیر مرکز توسعه رسانه ای عراق نیز به بیان تاریخچه نیروهای سپر مشترک جزیره عربستان که اکنون جهت سرکوب شیعیان بحرین در این کشور هستند، پرداخت.

 

قرار است جلسه دوم نشست بین المللی جوانان بیداری اسلامی، ماه آینده در بغداد برگزار شود./9456/ب902/د

ارسال نظرات