۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۵۹۶۳۳

خنداندن مردم امر پسندیده ای است اما به چه بهانه‌ای

خبرگزاری رسا ـ مجری برنامه «پا تو کفش اخبار» درباره انتقاد مراجع از امکانات اوپراتور سوم همراه گفت: مردم خودشان خوب و بد را می فهمندٰ اینقدر جنجال نکنید.
رضا رفيع

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از یاران، در یکی از برنامه های صبحگاهی رسانه ملی در شبکه 5 بخشی وجود دارد تحت عنوان «پا تو کفش اخبار « که این بخش را نویسنده و طنزپردازی به نام رضا رفیع اجرا می‌کند. در لابه‌لای اخباری که این نویسنده به طنز به انتقاد از آنها می‌پردازد از انصاف دور نباشیم برخی از آنها واقعا هنرمندانه به نقد کشیده می‌شود اما متاسفانه در برخی موارد پا از دایره ادب و شئونات فراتر نهاده می‌شود و مانند امروز کار به توهین به مراجع می‌رسد.

 مجری این برنامه متاسفانه در برنامه امروز به بحث انتقاد مراجع (بدون اسم بردن از مراجع) از مفسده انگیز بودن خدمات تصویری اوپراتور سوم (رایتل) پرداخت و با حالتی نامناسب بیان داشت که مردم خودشان خوب و بد را تشخیص می‌دهند و اینقدر جنجال نکنید و ....
حال اینکه منظور مراجع دقیقا همان مثال چاقو بوده است که امکان دارد هرکسی به نوعی از آن استفاده کند در حالی‌که این نویسنده طوری القا کرد که گویا مراجع گفته اند مردم قادر به تشخیص و خوب و بد از هم نیستند. 
افسوس که گاهی اجازه دادن برای گفتن هر حرفی به هر بهانه ای رویه ای متداول در برخی برنامه ها شده است./916/د102/ع

ارسال نظرات