۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۵۶۵۰۰
آیت الله شبستری:

نیازمند وحدت و همدلی برای مقابله با تحریم‌ها هستیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز حفظ وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسؤولان را نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر کشور دانست و گفت: نیازمند وحدت و همدلی برای مقابله با تحریم‌ها هستیم.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع بازاریان و اصناف شهرستان شبستر با باین این‌که بازار یکی از ارکان مهم در اقتصاد هر جامعه محسوب می شود، اظهار داشت: بازاریان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و همواره پشتوانه تحرکات ضدشاهنشاهی محسوب می شدند.

 

وی با بیان این‌که پس از پیروزی انقلاب نیز بازاریان در راه اعتلای آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اقدامات ارزشمندی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به نقش بازار در آرامش اقتصادی، روانی و فرهنگی اجتماعی جامعه ممکن است تبعات سنگینی به دنبال داشته باشد.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به تحریم‌های اقتصادی دشمن تصریح کرد: در چنین شرایطی انتظار ویژه‌ای از بازاریان داریم که با برخورد منصفانه با مردم در جهت تأمین رفاه اقشار مختلف به ویژه طبقه متوسط و رو به پایین جامعه با مسؤولان نظام همکاری کنند.

 

وی امنیت و آرامش در بازار را لازمه توسعه متوازن اقتصادی و بهره مندی از فرصت‌های لازم دانست و گفت: آنچه که بیش از دیگر موارد نیاز فضای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور است، وحدت، همدلی و مقاومت در برابر تحریم ها و تهدیدات دشمنان است.

 

آیت الله شبستری حفظ وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسؤولان را نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر کشور دانست و خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی لازم است افراد تأثیرگذار در جامعه همچون اصناف و بازاریان نزدیکان خود را به وحدت و آرامش و تلاش در راه دین و پیروزی از اسلام عزیز دعوت کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری همچنین با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان نظام در راستای تفرقه میان اقشار و اقوام مختلف جامعه و همچنین جدایی میان مردم و نظام اسلامی اظهار داشت: همانطور که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ رمز پیروزی، تعالی و تداوم انقلاب اسلامی در وحدت کلمه است./935/پ202/س

ارسال نظرات