۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۱۵۴۴۲۴
رییس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع):

تفکر آیت‌الله تسخیری همواره در چارچوب اندیشه‌های امام و رهبری بوده‌است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) تاکید کرد: در طول زمان جریان‌های مختلف تغییر مسیر داده‌اند اما اندیشه و تفکر آیت‌الله تسخیری همواره در چارچوب اندیشه‌های امام و مقام معظم رهبری بوده و ایشان برای رساندن رسالت اسلامی به جهان تلاش کرده‌است.
حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن اختري، رييس مجمع جهاني اهل‌بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، رییس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) شب گذشته در همایش بین‌المللی نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد تسخیری در هتل پارسیان آزادی، آیت‌الله تسخیری را شخصیتی کم‌نظیر و بی‌بدیل خواند و ابراز داشت: آیت‌الله تسخیری تمام زندگی‌اش را برای خدا وقف کرده و تلاش‌های فراوانی داشته‌است و در علوم مختلف تبحر دارد.

 

وی عظمت یک انسان را در نقشی که در یک جامعه می‌گذارد دانست و گفت: آیت‌الله تسخیری نقش خود را به‌عنوان یک پرچمدار در زمینه‌های مختلف نشان داده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اختری عشق و علاقه به امام خمینی(ره) را از جمله ویژگی‌های آیت‌الله تسخیری عنوان کرد و اظهار داشت: در طول زمان جریان‌های مختلف تغییر مسیر داده‌اند اما اندیشه و تفکر آیت‌الله تسخیری همواره در چارچوب اندیشه‌های مقام معظم رهبری بوده و برای رساندن رسالت اسلامی به جهان تلاش کرده‌است.

 

رییس مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) عشق به تبلیغ دین را از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله تسخیری دانست و با بیان این‌که تبلیغ دین از وظایف روحانیت است، گفت: آیت‌الله تسخیری در ایام تبلیغ به استان‌های مختلف عراق سفر می‌کرد با وجود این‌که این نوع تبلیغ در عراق مرسوم نبود.

 

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:آیت‌الله تسخیری در قالب کتاب، سخنرانی و گفت‌وکو به بهترین وجه به تبلیغ دین پرداخت و جزو انسان‌های رسالت‌پذیر و مسئولیت‌پذیری است که در زندان‌های صدام و حتی بعد از آن دوران در جلسات با طارق عزیز بدون هیچ ترس و واهمه‌ای حاضر شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به این‌که آیت‌الله تسخیری نخستین دبیرکل مجمع جهانی اهل‌‎بیت(ع) بوده‌است، ابراز داشت: آیت‌الله تسخیری در مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) حرکت‌های گسترده‌‎ای را انجام دادند و ما هم‌اکنون درحال بهره‌برداری از ثمرات حضور وی هستیم./956/پ203/ج

 

 

ارسال نظرات