۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۵۴۴۲۱
آیت‎‌الله تسخیری:

راه سعادت ملت‌ها اطاعت از رهبر عظیم اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله تسخیری، رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بزرگ‌مردی که انقلاب را در کل جهان هدایت می‌کند خواند و با تشکر فراوان از ایشان، تصریح کرد: راه سعادت ملت‌ها اطاعت از رهبر عظیم اسلامی است.
آيت الله محمد تسخيري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد تسخیری شامگاه روز شنبه هفتم بهمن‌ماه در همایش بین‌المللی نکوداشت خود با بیان این‌که بنده جزئی از مسئولیتی که انقلاب اسلامی بر دوش من گذاشت را انجام دادم ابراز داشت: روزی که حجت‌الاسلام والمسلمین رشاد پیشنهاد این نکوداشت را داد، من به‌طور جدی مخالفت کردم زیرا افراد لایق‌تری از من برای بزرگداشت حاضر هستند.

وی رهبری، رشددادن و تبیین ابعاد مختلف بیداری اسلامی را بزرگ‌ترین هنر امام خمینی(ره) ارزیابی کرد و عنوان داشت: امروز مقام معظم رهبری به‌طوردقیق راه امام خمینی(ره) را طی کردند و می‌کنند.

 آیت‎‌الله تسخیری با اشاره به پیام‌های مقام معظم رهبری به مناسبت حج بیان داشت: نگاه بزرگان به برای فتح عظیم جهان اسلام، زمینه‌سازی برای وحدت امت اسلامی و برگشت امت به خودش بسیار قابل توجه است.

وی با تأکید بر این‌که بیداری اسلامی بزرگ‌ترین هنر انقلاب اسلامی است گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی عظیم برادران افغان، دو انتفاضه عظیم اسلامی فلسطین، پیروزی حرب‌الله لبنان و بالاخره بیداری اسلامی رخ داده‌ است.

آیت‎‌الله تسخیری ابراز داشت: دعوت قرآن به وحدت، مسئله تقریب مذاهب را برای من مقدس کرده ‌است و وقتی در این زمینه کار می‌کنم، احساس می‌کنم درحال نماز و تهجد هستم و فرمایشات ائمه طاهرین(ع) را اجرا می‌کنم.

وی تصریح کرد: تقریب مقتضای فطرت انسان است و در این راستا نباید فریب استکبار را بخوریم.

آیت‎‌الله تسخیری با بیان این‌که وقتی در مجمع‌ الفقه اسلامی حاضر شدیم غریبانه ایده‌های علمی حوزه علمیه مقدسه قم را مطرح می‌کردیم گفت: در ادامه حضور در مجمع‌ الفقه اسلامی من را به‌عنوان هیئت رییسه مجمع برای شش یا هفت سال انتخاب کردند که به نتایج خوبی رسیدیم و با رایزنی با مؤسسات گوناگون ایده حقیقی جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رساندیم.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را معشوق خود و بزرگ‌مردی که انقلاب را در کل جهان هدایت می‌کند خواند و با تشکر فراوان از ایشان تصریح کرد: راه سعادت ملت‌ها اطاعت از رهبر عظیم اسلامی است و آروز می‌کنم تا فضائل ایشان را برای جهان تبیین کنم تا موجبات محبت به ایشان فراهم شود./956/پ202/ص

ارسال نظرات