۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۴۳۹۱
حجت الاسلام والمسلمین رشاد:

حفاظت از حیثیت مسلمانان مسأله بسیار مهمی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران با تاکید بر باارزش بودن خون همه مسلمانان، اظهاراتی که موجب تفرقه و نزاع بین مسلمین شود را مذمت کرد.
حجت‌الاسلام علي اکبر رشاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران عصر امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه در همایش بین المللی نکوداشت آیت الله تسخیری با اشاره به این‌که آیت الله تسخیری در مسیر تقریب بین مذاهب اسلامی رنج‌های بسیاری از شیعه و سنی تحمل کرده‌اند ابراز داشت: بعضی از سلایق در شیعه و سنی تقریب بین مذاهب اسلامی را نمی‌پسندند.
رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ادامه بیان داشت: درک این مسئله راهبردی که وحدت مایه دوام و قوام مسلمانان است، از آیت الله تسخیری یک شخصیت بارز ساخته است به‌طوری‌که وی چهل سال عمر خود را در مسیر این آرمان صرف کرده است.
حجت الاسلام و المسلمین رشاد خون همه مسلمانان را پاک، محترم و با ارزش دانست و گفت: حفاظت از حیثیت مسلمانان مسأله بسیار مهمی است و کسانی‌که از روی بی دقتی اظهاراتی می‌کنند و سبب اختلاف و نزاع بین مسلمانان می‌شوند باید جواب‌گو باشند.
رییس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران در خاتمه سخنرانی خود تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر با سخنان خود موجب آسیب و رنجش خاطر مسلمانان شویم، این خون به پای چه کسی نوشته می‌شود./956/پ203/ص
 
ارسال نظرات