۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۴۹۴۶۰
در سودان؛

دوازدهمین شماره فصلنامه امت الاسلام منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ دوازدهمین شماره از فصلنامه «امة الاسلام»، ویژه مباحث تقریبی در محرم الحرام 1434 هجری قمری، پاییز سال 91 با حمایت و همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان چاپ و منتشر شد.
دوازدهمین شماره فصلنامه امت الاسلام منتشر شد

به گزارش خبرگزاری رسا، دوازدهمین شماره از فصلنامه «امة الاسلام»، ویژه مباحث تقریبی در محرم الحرام 1434 هجری قمری، پاییز سال 91 با حمایت و همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سودان چاپ و توزیع شد.

موضوعات و مقاله‌های طرح شده در این فصلنامه که به مباحث تقریبی و وحدت امت اسلام می‌پردازد در این شماره به مباحثی پیرامون بیداری اسلامی پرداخته شده است.

عناوین و مقالات مجله «امة الاسلام» عبارتند از «نگاهی به سیر حرکت انقلاب تونس به قلم دکتر عبدالرحیم عمر محی‌الدین»، «دموکراسی توافقی راه ما به سوی ثبات سیاسی نوشته دکتر الطیب زین العابدین»، «دیدگاه اهل تسنن در خصوص هنرهای تجسمی نوشته مهندس سلیمان صدیق علی»، «اندیشه ها و تفکر ضروری هر انقلاب دموکراتیک عربی به قلم عزمی بشاره»، «طرح تقریب و مشکلات سر راه در تفکر دینی نوشته حیدر کامل حب الله»، «نگاهی اجمالی به وضعیت فعلی مسلمانان در جهان به قلم دکتر علی اوزاک».

همچنین «رسالت مجمع تقریب و آینده آن نوشته دکتر شیخ احسان بعدرانی»، «نقش انقلاب اسلامی در گسترش حرکت بیداری اسلامی به قلم عفاف الحکیم»، «دورنمای ایدآل وحدت اسلامی نوشته کامل ابوبکر شریف»، «بیداری اسلامی و وظیفه علما به قلم سید عباس علی موسوی»، «بیداری اسلامی مقدمه وحدت نوشته توفیق علی وهبه» و «بیداری اسلامی، دغدغه‌ها و آینده آن به قلم دکتر علی رمضان الاوسی» از دیگر عناوین و مقالات فصلنامه امت اسلامی هستند./993/د102/ق

ارسال نظرات