۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۴۹۱۵۳
نماینده خبرگان رهبری:

روحانیان آگاه و مجاهد خار چشم دشمنان هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که روحانیت آگاه، مجاهد و صاحب اندیشه همواره خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی است، گفت: لبه تیز حملات تبلیغی و رسانه‌ای غرب به سوی روحانیت شیعی و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع طلاب مدارس علمیه شهر مراغه با تأکید بر آشنایی طلاب با مواضع خصمانه دشمنان نظام اظهار داشت: تنها راه تشخیص حقیقت پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه است.

 

 

وی با بیان این‌که دوری و انحراف از مسیر ولایت‌مداری موجب بروز بحران‌های فکری، عقیدتی و سیاسی در جامعه می شود، خاطرنشان کرد: همگان در هر پشت و مقام و منصبی که هستند بایستی ولایت فقیه را شاخص و معیار فعالیت‌های خود قرار دهند، در غیر این‌صورت انحراف در جامعه اسلامی دور از نظر نخواهد بود.

 

امام جمعه مراغه با تأکید بر نقش طلاب و روحانیان در تبیین اهمیت و ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در دوران غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: طلاب ابتدا بایستی با گسترش مطالعات خود در مسأله ولایت مطلقه فقیه و همچنین آشنایی با شبهات و القائات ضددینی دشمنان به پاسخگویی سؤالات نسل جوان همراه با منطق و عقلانیت بپردازند.

 

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت سومین شهید محراب آیت الله دستغیب از سوی منافقان اظهار داشت: آن روحانی مجاهد و ولایت‌مدار الگویی تمام عیار طلاب و روحانیان برای مجاهدت در عرصه‌های تحصیلی، تبلیغی و فکری است.

 

وی با تشریح شخصیت و ابعاد زندگانی شهید آیت الله دستغیب گفت: آن عالم فاضل و فقیه واسته با تأسی از سیره ائمه اطهار(ع) و ساده‌زیستی در راه اعتلای دین، شاگردان بسیاری را تربیت کرد و در راه تعالی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مجاهدت‌های بسیاری کرد.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که روحانیت آگاه، مجاهد و صاحب اندیشه همواره خاری بر چشم دشمنان داخلی و خارجی بوده است، افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز علمای بسیاری همچون شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید باهنر از سوی منافقان به شهادت رسیدند که نشان از حقیقت گفتار، عمل و آرمان روحانیت اصیل شیعی دارد.

 

امام جمعه مراغه در پایان با اشاره به این‌که امروز نیز دشمنان به دنبال خدشه‌دار کردن چهره اصیل روحانیت در کشور هستند، گفت: اگر تا دیروز ترور فیزیکی در دستور کار دشمن بوده است، امروز دشمنان به دنبال ترور شخصیتی هستند، در حقیقت لبه تیز حملات تبلیغی و رسانه‌ای غرب به سوی روحانیت شیعی و ولایت فقیه است./935/پ203/س

ارسال نظرات