۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۴۶۶۲۱
حجت الاسلام طباطبایی:

مبلغان با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی مردم را به همدلی دعوت کنند

خبرگزاری رساـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به نزدیکی به ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابراز داشت: مبلغان با استفاده از ظرفیت تبلیغی این ماه، افزون بر دعوت مردم جهت انجام کارهای نیک آنان را وحدت و همدلی دعوت کنند.
حجت‌الاسلام سيدمهدي طباطبايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، ظهر امروز در همایش بین المللی علمی ولایت با اشاره به پیشرفت تکنولوژی ابراز داشت: در برهه کنونی تضاد فکری بین جوانان و نوجوانان از راه های مختلف مانند اینترنت و رسانه های صوتی و تصویری ایجاد شده است.

استاد درس اخلاق حوزه علمیه، ولایت را تنها راه نجات بشری دانست و افزود: فضای هر کشور و منطقه ای که متشنج است به یقین به سبب نبود رهبری توانا و کار آمد است.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز وجود رهبری را مایه پیروزی یک امت دانست و افزود: خوشبختانه کشور ایران از نعمت بزرگ ولی فقیه برخوردار است.

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابراز داشت: مبلغان با استفاده از ظرفیت تبلیغی این ماه مردم را به انجام کارهای نیک و وحدت و همدلی دعوت کنند./9464/پ203/س

ارسال نظرات