۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۴۴۹۶۰
یکی از اعضای کنگره ملی سودان:

قدرت ایران انکار ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای کنگره ملی سودان ضمن اشاره به قدرت انکار ناپذیر ایران گفت: ایران نقش موثری در برپایی صلح و امنیت جهان دارد.
عبدالعاطي القيادي از اعضاي کنگره ملي سودان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ربیع عبدالعاطی از اعضای کنگره ملی سودان در مصاحبه با العالم ضمن اشاره به قدرت ایران در خاورمیانه گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران انکار ناپذیر است. ایران در جنگ با عراق توانست قدرت خود را به نمایش بگذارد.


وی خاطر نشان کرد: قدرت ایران در حال حاضر به اندازه‎ای است که در هر کجا که منافع خود را در خطر ببیند می تواند از آن دفاع کند.


عبدالعاطی اظهار داشت: ایران نقش موثری در برپایی صلح و امنیت جهانی در منطقه دارد و توانسته است با ظلم و ستم به خوبی مبارزه کند.


این عضو کنگره ملی سودان با اشاره به ناوشکن های اعزامی ایران به ساحل سودان تصریح کرد: ارسال این دو ناوشکن از ناحیه ایران به کشور سودان برای هماهنگی و تعامل بیشتر نظامی میان دو کشور و ایجاد صلح و حفظ امنیت در منطقه است.


وی تصریح کرد: سطح روابط اقتصادی دو کشور بیش از سال های گذشته روبه گسترش بوده که این مسأله نشان دهنده عمق روابط بین دو کشور است و این روابط باید مدل جهانی برای کشورهای اسلامی و عربی شود./994/ب903/د

ارسال نظرات