۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۹۵۶

سومین آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دانشکده صدا و سیما قم در چهار رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی»، «ادبیات نمایشی» و «دین و رسانه» از بین براداران و خواهران طلبه، دانشجو می‌پذیرد.
آزمون پذيرش دانشکده صدا و سيماي قم ويژه طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشکده صدا و سیما قم، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در چهار رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی»، «ادبیات نمایشی (فیلمنامه نویسی)» و «دین و رسانه»  از برادران و خواهران طلبه، دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دانشکده صدا وسیما قم، شروع ثبت نام کارشناسی ارشد دانشکده صدا و سیما قم از طریق آزمون اختصاصی از سه‌شنبه 18 مهرماه تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 مهرماه سال جاری به مدت ده روز کاری خواهد بود.

اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی «نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه برای برادران» و حداکثر سن 30 سال تمام «متولدین 1361 به بعد و خدمت سربازی نیز به این مدت افزوده می‌شود» از شرایط عمومی شرکت در آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم است.

داشتن مدرک تحصیلی سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی مراکز مورد تأیید حوزه علمیه قم، سلامت کامل جسمی و روانی به تأیید مرکز بهداشت سازمان صداوسیما، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی «منابع پیشنهادی رشته‌ها» و عدم تعهد به استخدام در ارگان‌ و نهادهای دیگر، از شرایط اختصاصی شرکت در این آزمون است.

بر اساس این اطلاعیه، پذیرش خواهران صرفا در رشته ادبیات نمایشی، تعلق گرفتن هزینه تحصیلی به پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه استخدامی شدن پذرفته شدگان از سوی سازمان صدا و سیما و شامل بودن بخشی از سؤالات آزمون از دروس سطح 2 حوزه علمیه؛ از جمله تبصره‌های این دانشکده است.

مدارک مورد نیاز برای نام‌نویسی در این آزمون شامل «تکمیل فرم تقاضانامه»، «3 قطعه عکس 4× 3 پشت نویسی شده»، «کپی از تمام صفحات شناسنامه» «کپی کارت ملی»، «کپی کارت پایان خدمت یا معافیت» «گواهی اتمام سطح دو تحصیلات حوزوی» و «فیش بانکی به مبلغ صد هزار ریال واریزی به حساب 2172913402002  بانک ملی ایران شعبه بلوار امین قم و ارسال اصل فیش» می‌شود.

شایان ذکر است، داوطلبان برای شرکت در آزمون، مدارک مورد نیاز را به صورت حضوری حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30 مهرماه و یا به صورت پستی «فقط پست پیشتاز» حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 28 مهرماه سال جاری، به نشانی قم ـ بلوار امین دانشکده صدا و سیما قم و یا صندوق پستی 3171/37185 ارسال کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه 16 و 17 آبان‌ماه و تاریخ آزمون پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال جاری ساعت 9 صبح در دانشکده صدا و سیما واقع در قم ـ بلوار امین است، همچنین درب‌های ورودی محل آزمون یک ساعت قبل از شروع آزمون بسته می‌شود.

گفتنی است، اخبار تکمیلی مربوط به سومین آزمون اختصاصی از طریق سایت رسمی دانشکده صدا و سیما قم به نشانی www.qiu.ir در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت./997/ت303/ی

ارسال نظرات