۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۱۴۴
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(18)؛

العربیه: آیت الله خامنه ای تاکید کرد که پیروزی از آن ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره ای العربیه به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشت که پیروزی از آن ملت ایران است.
a

  

به گزارش خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره ای العربیه در پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در شهر بجنورد واقع در خراسان شمالی، گزارش داد: رهبر ایران تاکید کرد که امروزه دشمنان در رسانه ها به بزرگ نمایی تحریم می پردازند و برخی در داخل کشور نیز با آنان همراه شده اند، تحریم مربوط به امروز و دیروز نیست و از اوایل انقلاب بوده و آن را تشدید کردند و به دلیل بی اثر بودن باز هم تشدید شد، اما این اقدامات هم اثر نخواهد داشت.

 

این شبکه افزود: آیت الله خامنه ای ادامه داد که کشورهای مخالف برنامه هسته ای ایران طی دو سال گذشته تحریم های بین المللی را به دلیل خودداری ایران از توقف این برنامه افزایش داده اند، اما این اقدام را به انرژی هسته ای مرتبط ندانست.

 

العربیه ادامه داد: رهبر جمهوری اسلامی اظهار داشت که ایران از بحران جاری عبور کرده و مخالفان انرژی هسته ای را عصبانی خواهد کرد.

 

شبکه العربیه اظهار داشت: آیت الله خامنه ای تاکید کرد که دشمنان وانمود می کنند که اگر ملت ایران از انرژی هسته‌ ای صرف‌نظر کند، تحریم‌ها برداشته می‌شود، آنها دروغ می‌گویند و از روی بغض و کینه‌ای که دارند، علیه ملت ایران تصمیم می‌گیرند و تحریم‌هایی اعمال کنند که همه عقلا و همه انسان‌های با انصاف عالم آن را غیرمنطقی می دانند.

 

العربیه در پایان خاطر نشان ساخت: آیت الله خامنه ای تحریم‎ها را یک اقدام وحشیانه و جنگ با یک ملت توصیف کرد و بیان داشت که پیروزی در این جنگ هم از آن ملت ایران است./982/ب101/د

ارسال نظرات