۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۱۴۲۱۱۹
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(7)؛

نشنال پست: رهبر عالی ایران مشکلات اقتصادی اروپا را به مراتب پیچیده تر از ایران دانست

خبرگزاری رسا ـ روزنامه کانادایی نشنال پست در گزارشی به وضعیت اقتصادی ایران پرداخت و از قول مقام معظم رهبری نوشت: مشکلات اقتصادی اروپا به مراتب پیچیده تر از مشکل ایران است.
1

  

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه کانادایی نشنال پست به پوشش سخنان امروز مقام معظم رهبری در شهر بجنورد پرداخت و نوشت: آیت الله خامنه ای در جمع مردم بجنورد درباره وضعیت اقتصادی به وجود آمده سخن گفت و تاکید کرد که تحریم‎های 33 ساله غرب و همراهی کنونی کشورهای اروپایی، مشکلاتی را به وجود آورده است، ولی این مسائل با تدبیر مناسب قابل حل است.

 
این روزنامه افزود: رهبر ایران با اشاره به سخنان مقامات آمریکایی که در صورت صرفنظر ایران از انرژی هسته ای تحریم‎ها حذف می شود، اظهار داشت که این سخنان دروغ است چرا که آنان کینه و بغض ملت ایران را در دل دارند.
 
نشنال پست تاکید کرد: آیت الله خامنه ای خاطر نشان ساخت که  این تحریم‌ها جنگ با یک ملت است، اما با کمک خداوند، دشمنان در این جنگ هم مغلوب ملت ایران خواهند شد.
 
روزنامه کانادایی نشنال پست ادامه داد: آیت‌الله خامنه‌ای در واکنش به خوشحالی رهبران غرب در خصوص اعتراض چندین تن در تهران، تاکید کرد که مشکلات اروپا به مراتب پیچیده‌تر از مشکلات ایران است، زیرا اقتصاد آنان مسدود شده است./982/ب902/د
ارسال نظرات