۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۹۷۳
آیت الله سبحانی:

ناجا برخورد با ناهنجاری را بدون توجه به کارشکنی‌‌ها ادامه دهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سبحانی نیروی انتظامی را به بی توجهی به کارشکنی‌ها و عدم همکاری‌های برخی از نهادها توصیه کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی کار خود را انجام دهد و بدانید کسانی که با شما مخالفت می‌کنند به عقوبت الهی گرفتار خواهند شد.
آيت الله سبحاني
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، عصر امروز در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به آیاتی از قرآن، امنیت را یکی از نعمت‌های بزرگ خداوند دانست و گفت: کار نیروی انتظامی در برپایی امنیت بسیار مقدس است.
این مرجع تقلید پیشرفت اقتصادی و فرهنگی را در گرو امنیت پایدار توصیف کرد و ابراز داشت: نیروهای انتظامی حق بزرگی بر گردن مردم دارند و بدانیم بدون امنیت به اهداف عالیه نخواهیم رسید.
حضرت آیت الله سبحانی در ادامه خواستار فعالیت پلیس امنیت اخلاقی در تمام نقاط کشور شد و اظهار داشت: پلیس امنیت اخلاقی مجهز به قدرت و ایمان، می‌تواند امر به معروف و نهی از منکر مجسم در جامعه باشد.
وی افزود: در شرایط فعلی بهترین روش برای امر به معروف و نهی از منکر این است که افرادی با لباس مخصوص پلیس در جامعه عهده دار این امر باشند.
این مرجع تقلید با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، خواستار برنامه ریزی و مقابله با این توطئه‌ها شد و ابراز کرد: امروز یهودیان با در اختیار داشتن فضای رسانه ای در پی آلوده کردن فضای فرهنگی جوامع بشری هستند و صدا و سیما باید با تولید برنامه های جذاب به سالم سازی فضا کمک کند.
حضرت آیت الله سبحانی در ادامه کاهش پرونده در هر کشوری را نشانه افزایش و توجه به اخلاق در آن جامعه دانست و گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی و کار فرهنگی شود تا افراد در جامعه کمتر به سمت جرایم بروند.
این مرجع تقلید با اشاره به آمار فرمانده نیروی انتظامی که حاکی از کمبود جرایم در جامعه است، خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده پیشرفت اخلاقی در جامعه و نشان دهنده موفقیت نیروی انتظامی است.
وی نیروی انتظامی را به بی توجهی به کارشکنی‌ها و عدم همکاری‌ برخی از نهادها توصیه کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی کار خود را انجام دهد و بدانید کسانی که با شما مخالفت می‌کنند به عقوبت الهی گرفتار خواهند شد.
این مرجع تقلید بر ضرورت توجه نیروی انتظامی به مسأله حجاب و عفاف در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: حجاب مقدمه عفاف است و کسی نمی‌تواند بدون رعایت حجاب خود را آسیب‌های اجتماعی حفظ کند.
حضرت آیت الله سبحانی ادامه داد: بانوانی در نیروی انتظامی استخدام شوند که آشنا به حجاب و عفاف باشند و بتوانند این مسأله مهم را با رفتار و عمل خود در جامعه ترویج دهند.
وی در پایان با بیان این که اداره قم با دیگر استان‌های کشور متفاوت است، خواستار توجه بیش از پیش به شهر مقدس قم شد و ابراز کرد: فعالیت در قم بسیار سخت است و مسؤولان نیروی انتظامی به پیشبرد مسایل فرهنگی در این شهر کمک کنند./927/پ202/ج
ارسال نظرات