۰۹ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۴۰۶۸۱
وزیر اوقاف فلسطین:

مساله قدس محور اصلی گفتگوهای ما در قاهره خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ وزیر اوقاف فلسطین در طی سفر خود به قاهر گفت: مساله قدس محور اصلی گفت‎وگوهای ما در قاهره خواهد بود.
مسجدالاقصي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرگزاری فلسطین، اسماعیل رضوان وزیر اوقاف دولت فلسطین، روز گذشته در راس هیاتی از کارمندان بلند پایه وزارت اوقاف فلسطین عازم قاهره شد.

 

وی در اظهاراتی ویژه گفت: هدف از سفر سه روزه به قاهره، بحث و بررسی خطرات پیش روی شهر قدس و تازه ترین اقدامات یهودی سازی دشمن صهیونیستی در این شهر و مسجد مبارک الاقصی خواهد بود.

 

 وی خاطر نشان کرد: این سفر بنابر دعوت دکتر طلعت عفیفی وزیر اوقاف مصر و دکتر احمد طیب شیخ الازهر انجام گرفت.


رضوان ضمن اشاره به اینکه در این سفر، راه های همکاری با سازمان اوقاف مصر و مبادله تجربیات و راه های حمایت از شهر قدس اشغالی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جنایت های نژادپرستانه خود برای تغییر و تحریف آثار و نشانه های شهر قدس و سیطره کامل بر مقدسات آن را به اوج رسانده است.
 
وی اشاره کرد: در جریان این سفر با دکتر احمد الطیب شیخ الازهر دیدار خواهد کرد و تازه ترین اقدامات یهودی سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، چشم انداز همکاری مشترک در زمینه تبلیغ دینی و حفظ قرآن کریم و همکاری در راستای خدمات رسانی به نهادهای وابسته به الازهر در زمینه تدریس و آموزش علما و رهبران دینی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

 

لازم به ذکر است که دکتر اسماعیل رضوان در جریان این سفر، در مراسم افتتاح مرکز آموزش علما و مبلغان دینی در قاهره که 5 تن از طلبه های غزه نیز در آن مشغول به تحصیل هستند، مشارکت خواهد داشت./994/د101/ک

 

ارسال نظرات