۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۴۰۶۰۵
استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

اهانت به ساحت پیامبر نشان از اوج زبونی و درماندگی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تمدن اسلامی هم اکنون طلایه دار مقابله با نظام لیبرال دموکراسی غرب است، گفت: اهانت به ادیان نشان از اوج ذلت، زبونی و درماندگی توهین کنندگان به ساحت پیامبر اسلام (ص) در برابر منطق متعالی اسلام است.
فيلم موهن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدجعفر طباطبایی، استاد حوزه و دانشگاه تبریز امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های تبریز با تشریح اهداف استکبار جهانی در اهانت به مقدسات دینی مسلمانان اظهار داشت: غرب به سرکردگی آمریکا جنگ عقیدتی و فکری علیه مسلمانان به راه انداخته، چرا که اسلام را تنها مکتبی رهایی بخش بشر و مطابق با فطرت پاک بشری یافته است.

حجت الاسلام طباطبایی با تاکید بر این‌که غرب بازنده اصلی جنگ عقاید خواهد بود، خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با تولید فیلم کذایی در صدد خلق 11 سپتامبر دیگری است تا بار دیگر با مظلوم‌نمایی و معرفی مسلمانان با عنوان تروریست، جنگی دیگر علیه کشورهای اسلامی آغاز کند.

وی با بیان این‌که سیاست های پشت پرده بسیاری در راستای اهانت به مقدسات دینی اسلام از سوی سردمداران غربی وجود دارد، تصریح کرد: در مقطع کنونی هوشیاری امت اسلامی نسبت به سیاست‌های دشمن از اهمیت مضاعفی برخوردار است، تداوم اعلام انزجار و نفرت عمومی مسلمانان ضرورت امروز جامعه اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این‌که مردم غرب هیچگاه موافق چنین اقدامات مذبوحانه‌ای نیستند، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا با حمایت از افراطی های دین‌ستیز و همچنین ادامه سیاست اسلام‌هرای در غرب از هیچ اهانتی به مقدسات عالی تمام ادیان الهی ابایی ندارد.

حجت الاسلام طباطبایی خواستار تحلیل و بررسی علل اهانت‌های زنجیره‌ای دشمنان به مقدسات از سوی پژوهشگران حوزه و دانشگاه شد و تصریح کرد: اهانت به ادیان نشان از اوج ذلت، زبونی و درماندگی توهین کنندگان به ساحت پیامبر اسلام (ص) در برابر منطق متعالی اسلام است، به جرات می توان گفت؛ تمدن اسلامی هم اکنون طلایه دار مقابله با نظام لیبرال دموکراسی غرب است.

این استاد حوزه و دانشگاه تولید فیلم موهن را با هدف ایجاد تفرقه و تشتت میان مذاهب مختلف اسلامی دانست و گفت: این امر نه تنها محقق نشده، بلکه خود عاملی برای وحدت بیش از پیش مسلمانان شده است، نظام لیبرال دموکراسی غرب به دنبال این اشتباه تاریخی تاوان بزرگی پس خواهد داد.

وی توقف بیداری اسلامی و انحراف افکار عمومی را از دیگر اهداف این اقدام موهن ارزیابی کرد و افزود: بدون هیچ شک و شبهه ای نظام سلطه و  در راس آن آمریکا و صهیونیست ها در برابر نور اسلام ذلیل شده و به همین دلیل تنها راه نجات خود را در اهانت به اسلام می بینند./935/پ202/س

ارسال نظرات