۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۳۸۸۶۸
نماینده مردم بجنورد درمجلس‌:

جشن‌های زیرسایه خورشید سندی برحضور مستحکم مسلمانان در عرصه‌ جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بجنورد در مجلس‌شورای ‌اسلامی گفت: حضور کاروان‌های خدام بارگاه منور رضوی و برگزاری جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید، سند محکمی برحضور مستحکم مسلمانان در عرصه‌ جهانی است.
امام رضا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط ‌عمومی «جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید»، هاشم جعفری، نماینده مردم بجنورد درمجلس‌شورای‌اسلامی اظهار داشت: معارف ‌رضوی از اهل‌بیت (ع) برای ما به جای مانده که از اصلی‌ترین و مهم‌ترین آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و نقش اساسی در روابط‌ اجتماعی افراد جامعه ایفا می‌کند.

 

وی، با اشاره به این‌که برگزاری این جشن‌ها تأثیر مثبتی در فضای فرهنگی کشور دارد، ادامه داد: برای ترویج فرهنگ‌ رضوی، برگزاری جشن‌ها بسیار مثمر ثمر بوده به شرط این‌که با کمترین نقص و مشکلی اجرا شود.

 

جعفری اضافه کرد: مردم، اهل‌بیت (ع) را اسوه خود قرار می‌دهند و حضور کارون‌ها در کشورهای مختلف می‌تواند افراد زیادی را به دین اسلام دعوت کند.

 

وی ابراز داشت: ترویج فرهنگ ‌رضوی در بین جوانان و به خصوص در دانشگاه‌ها و مدارس می‌توانند آن‌ها را بهتر با دین اسلام آشنا و نگاه‌شان را به دین مبین اسلام روشن‌تر کند.

 

گفتنی است، پنجمین دوره «جشن‌های‌مردمی‌و معنوی زیرسایه‌خورشید» در  صد شهر از 22 استان و 14 شهر از پنج کشور از 28 شهریور تا هفتم مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود./930/د103/س

 

ارسال نظرات