۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۸۲۷۴
دقایقی پیش صورت گرفت؛

حضور آیت الله مجتبی تهرانی در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مجتبی تهرانی دقایقی پیش جهت سخنرانی در جمع اساتید و طلاب استان تهران در آیین افتتاحیه حوزه علمیه استان تهرانی حاضر شد.
آيت الله تهراني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مجتبی تهرانی در ساعت 11:30 صبح با حضور در مدرسه عالی شهید مطهری به جمع اساتید و طلاب حاضر در آیین افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه استان تهران پیوست.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رشاد رییس شورای مدیریت حوزه علمیه استان تهران که در حال ورود آیت الله تهرانی در حال سخنرانی بود ضمن قدردانی از زحمات آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مجتبی تهرانی رکن حوزه علمیه استان تهران بوده و از ارکان حوزه علمیه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رشاد همچنین با اشاره به درس های اخلاق آیت الله تهرانی گفت: حضور مجتهدین اخلاقی در تهران از امتیازات حوزه علمیه استان تهران می باشد.

این در حالی است که به دلیل کسالت آیت الله مجتبی تهرانی اساتید و طلاب حوزه علمیه استان تهران ضمن اشتیاق دیدار وی، در رابطه با حضور آیت الله تهرانی مردد بودند.

گفتنی است، پیش از حضور آیت الله مجتبی تهرانی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و حجج اسلام حاج علی اکبری و ناصحی مسؤولان مرکز رسیدگی به امور مساجد و مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران نیز به جمع میهمانان این مراسم پیوسته بودند./959/پ202/ص

ارسال نظرات