۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۸۷۲
آیت ‌لله حسینی بوشهری:

با وحدت و همدلی توطئه دشمنان را خنثی کنیم/ گناه سوریه دفاع از مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه قم با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب، این سخنان را برای مردم و مسؤولان راهگشا دانست و خواستار وحدت و همدلی همگان برای مقابله با توطئه های ریز و درشت دشمنان شد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني بوشهري
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های نماز جمعه قم، با بیان این‌که دشمن در سوریه به دنبال شکست مقامت است، اظهار داشت: گناه دولت بشار اسد و ملت سوریه حمایت از مقاومت است و مردم سوریه باید با هوشیاری کامل توطئه آنها را خنثی سازد.
وی با بیان این‌که انجام اصلاحات یکی از لازمه هایی است که باید در سوریه انجام شود ولی این اصلاحات نباید با شورش و خونریزی مردم همراه شود، تصریح کرد: سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود اعلام کرده که سوریه یکی از حامیان مقاومت است که توانسته در برابر ظلم و استکبار ایستادگی کند.
رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر
امام جمعه قم با بیان این‌که ما امروز شاهد رفتار دوگانه از سوی مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین الملل هستیم، بیان داشت:متاسفانه ما شاهد فشارهای بی سابقه ای به ملت و دولت سوریه هستیم ولی در برابر کشتار و نسل کشی مسلمانان میانمار همه سکوت کرده اند.
وی گفت: این سکوت خبری در حالی است که اگر چند اسرائیلی در نقطه ای از جهان کشته شود، آن را به عنوان یک فاجعه مطرح می کنند، اما ما شاهد نسل کشی دسته جمعی مسلمانان میانمار هستیم و همچنین چندین هزار نفر آواره شده اند ولی هیچ یک از مدعیان حقوق بشر صدای‌شان هم در نیامده است.
آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که مردم روزی پاسخ ظلم های صورت گرفته را به ظالمان خواهند داد، افزود: روزی عقده های انباشته شده توسط مردم بر سر ظالمان خراب خواهد شد و بساط ظلم را از جهان برخواهند چید.
انفجارهای عراق اراده مردم را سست نخواهد کرد
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن انفجارهای صورت گرفته در کشور عراق، بیان داشت: دشمنان بدانند که این انفجارها در اراده ملت عراق خدشه ای وارد نخواهد ساخت و این انفجارها رابطه ملت عراق با دولتشان را محکم تر خواهد کرد.
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به دیدار مسئولان کشوری و لشکری با رهبر معظم انقلاب با در ماه مبارک رمضان، یادآور شد: امروز توطئه های دشمن بر علیه جمهوری اسلامی به اوج رسیده است و آنها قصد دارد تا با اعمال فشار رابطه مردم و مسئولان را خدشه دار کنند.
بیانات رهبر انقلاب راهگشای مسؤولان است
وی با بیان این‌که همیشه سخنان رهبر معظم انقلاب راهگشای مسؤولان خواهد بود، اظهار داشت: همه باید به عنوان سربازان انقلاب اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان بایستیم و با وحدت و همدلی این توطئه ها را خنثی سازیم.
آیت الله حسینی بوشهری گفت:مردم خیال نکنند که ائمه جماعات و مس‍ؤولان از گرانی ها بی خبر هستند، اما امروز در شرایط حساسی قرار گرفته ایم و باید با هشیاری و همدلی در مقابل دشمنان بایستیم تا از این شرایط حساس عبور کنیم./990/پ201/ج
ارسال نظرات