۰۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۸۳۶
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی:

پرهیز مسؤولان از اختلافات لازمه مقاومت در برابر تحریم‌ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم، یکپارچکی و وحدت را لازمه مقاومت در برابر توطئه های دشمنان دانست و گفت: مسؤولان نظام باید اختلافات سلیقه ای خود را در محافل خصوصی حل کنند و اجازه ندهند این اختلافات در متن جامعه منتشر شود.
2/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
 
حجت الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علیه قم، در گفت‌و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی، مقاومت، پایداری و انعطاف ناپذیری را شاخصه های اصلی نظام در مواجهه با توطئه های دشمنان دانست و اظهار داشت: توجه به آرمان‌ها و تلاش برای عدم تأثیر پذیری از القائات دشمنان تضمین کننده پیشرفت ما است.
 وی خصومت استکبار جهانی را با اسلام و فرهنگ اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن همواره فشار خود را بیش از پیش می کند و دست از تحریم ها و موضع گیری های خود برنمی دارد، ما نیز می توانیم با توجه به ظرفیت های خود و استفاده صحیح از آن در مقابل آنها بایستیم.
 عضو جامعه مدرسین حوزه علیه قم، یکپارچکی و وحدت را لازمه مقاومت در برابر دشمنان دانست و اظهارکرد: مردم انقلابی ما همواره به همدلی و وحدت اهتمام داشته اند و همراه همیشگی نظام و انقلاب بوده و هستند.
 نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری مسؤولان را به حفظ وحدت و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری فرا خواند و گفت: مسؤولان سه قوه باید اختلافات سلیقه ای خود را در محافل داخلی حل کنند و اجازه بروز آن در جامعه را ندهند، مسؤولان باید در مسیری که مقام معظم رهبری ترسیم می کنند و هم گام با ایشان حرکت نمایند.
 حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی نیروی انسانی، منابع مالی و فرهنگ اسلامی را از جمله ظرفیت های بالای کشور ذکر کرد و گفت: ما با این ظرفیت ها توانسته ایم روی پای خود بایستیم و انقلاب را پیش ببریم، تفاوت اساسی مشکلات اقتصادی ایران و غرب در همین ظرفیت ها نهفته است، آنها چون از این موهبت الهی برخوردار نیستند دچار چنین مشکل بزرگی شده اند.
 وی تداوم آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه را از جمله اقدامات ضروری در مقابله با تحریم ها و فشارهای دشمنان عنوان کرد و افزود: استمداد از ظرفیت معنوی جامعه، حاکم ساختن اخلاق اسلامی و رعایت هنجارهای دینی رمز موفقیت ما در مقابله با تحریم ها است.
 عضو جامعه مدرسین حوزه علیه قم، پرهیز از اسراف گرایی و جلوگیری از مصارف غیر منطقی در بین مسؤولان و بدنه جامعه را یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: با تکیه بر اقتصاد ملی، منابع مالی خود، تولید ملی و مصرف داخلی می توانیم به استقلال اقتصادی دست یابیم و تهدیدها و فشارهای دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم./928/ت302/ج
ارسال نظرات