۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۴۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ادارات به جای کاغذ‌بازی و وقت‌کشی اجرای طرح‌ها را سرعت بخشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طولانی شدن اجرای طرح و برنامه ها در کشور را موجب نارضایتی مردم دانست و خاطرنشان کرد: ادارات به جای کاغذ بازی و وقت کشی در جهت تسریع طرح و برنامه‎ها تلاش کنند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر از برخی بروکراسی‌های دست و پاگیر در سازمان‌های دولتی انتقاد کرد و خواستار تسریع در رسیدگی به امور مردم شد.


وی با بیان این که نباید طرح‌های اشتغال زایی در دستگاه‌های اجرایی سرگردان باشد، خاطرنشان کرد: مدیران باید نسبت به طرح‌های اشتغال زایی توجه ویژه ای داشته باشد.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، طولانی شدن اجرای طرح و برنامه ها در کشور را موجب نارضایتی مردم دانست و خاطرنشان کرد: در اختلافات میان دستگاه های اجرایی تنها مردم متضرر می شوند.


حجت الاسلام و المسلمین معلمی با تأکید براین که ادارات به جای کاغذ بازی و وقت کشی در جهت تسریع طرح و برنامه‎ها تلاش کنند، تصریح کرد: مدیران باید از فرصتی که در اختیار آنها است تنها در جهت خدمت به مردم بهره گیرند.


امام جمعه قائمشهر مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از فرصتی که برای خدمت‌گزاری در اختیار آنها قرار داده شده است برای رفع کمبودها در کشور تلاش کنند.


نماینده مجلس خبرگان رهبری، خدمت‌گزاری بی منت را وظیفه اصلی مدیران در جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: حرکت در مسیر الهی، ولایت فقیه، حفظ ارزش های حاکم بر نظام و خدمت به مردم باید رویکرد اصلی یک مدیر در جامعه اسلامی باشد.


حجت الاسلام و المسلمین معلمی، رسیدگی به امور مردم را وظیفه مدیر در نظام اسلامی دانست و گفت: نباید با رفتاری نامناسب زمینه نارضایتی مردم فراهم شود.


امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که مردم کشورمان در عرصه های مختلف این انقلاب مدافع و پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند، بیان داشت: مسؤولان نیز وظیفه دارند با خدمت صادقانه و بی منت به مردم فداکاری های آنها را در سه دهه اخیر پاسخ دهند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی گرانی های اخیر در کشور اشاره کرد و خواستار رسیدگی جدی دولت و مجلس در این خصوص شد.


حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی در توطئه های خود امروز در پی ایجاد اختلال اقتصادی در 
کشور هستند، تصریح کرد: در حال حاضر همه توان دشمنان در عرصه اقتصادی علیه کشورمان به کار گرفته شده است.


امام جمعه قائمشهر با هشدار به توطئه جدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: ملت ایران با وحدت و همدلی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شوند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام سلطه بیش از سه دهه است که همه توان و سرمایه خود در جهت تضعیف جایگاه نظام اسلامی به کار گرفته اند، گفت: اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در بخش پایانی سخنان خود بر تحقق رهنمودهای رهبری در سال جدید تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید تلاش کنند تا دغدغه های مقام معظم رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برطرف شود./950/پ202/س

 

ارسال نظرات