۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۰۹۷۱
آیت الله ممدوحی:

مجلس جای کینه توزی و تصفیه حساب های شخصی نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گوش دادن و عمل کردن به فرامین رهبر معظم انقلاب را از جمله معیارهای یک مجلس کامل و تمام عیار دانست و تاکید کرد: مجلس جای کینه توزی و تصفیه حساب های شخصی نیست.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این بیانات را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی ضمن بیان دیدگاه خود درباره معیارها و شاخص های مجلس سالم، قوی و زنده، داشتن تعهد، انگیزه، تدین شخصی، ایجاد وحدت و پرهیز از چند دستگی را از جمله این معیارها ذکر کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به اجرایی کردن فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب توصیه و تاکید کرد: گوش دادن به فرمان های رهبر معظم انقلاب معیار یک مجلس کامل و تمام عیار است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر این که مجلس جای هیاهو نیست بلکه جای گفت وگوهای خردمندانه و حکیمانه است، بیان داشت: یکی از ضروری ترین مسائلی که رهبری به نمایندگان مجلس تذکر دادند، پرهیز از هیاهو است.

وی یادآورشد: جنجال آفرینی برای کل کشور بسیار مضر و خطرناک است و اگر مجلس و مسؤولان و دیگران به این نکته توجه کنند و به فرمان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند بسیار مفید خواهد بود.

آیت الله ممدوحی در بیان نحوه تعامل و ارتباط قوا به ویژه مجلس و دولت با یکدیگر، گفت: بهترین راه این است که همه کارها را معقولانه انجام دهند و مراقب باشند این کار را با جار و جنجال انجام ندهند، چراکه مجلس جای کینه توزی و تصفیه حساب های شخصی نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه، به تبیین عملکرد دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی پرداخت و تصریح کرد: کارشان هنوز تمام نشده است، امیدواریم کار تمام شود و ما در عمل مشاهده کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به پرونده فساد بانکی، وقوع این اختلاس بزرگ را ناشی از عدم مراقبت و نظارت کافی دانست و گفت: اگر مراقبت دقیق در کار بود این اتفاقات رخ نمی داد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات