۱۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۱۱۲
آیت‌الله موسوی جزایری:

شیوه مبارزاتی امام الهام گرفته از مدرسه امام علی و ائمه اطهار بود

خبرگزاری رساـ آیت‌الله موسوی جزایری به مجاهدت ها در راه ولایت اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از علما و بزرگان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راه دفاع از این مکتب جان خود را فدا کردن تا این میراث گرانبها امروز به دست ما رسیده است.
جشن ميلاد اميرالمومنين در بيت آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم جشن میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسؤولان نیز حضور داشتند، شاعران و مداحان فارسی زبان و عرب زبان با قرائت اشعار خود، مقام والای امام علی(ع) را ارج نهاده و بر پیروی از ولایت اهل بیت(ع) تاکید کردند.

آیت‌الله موسوی جزایری در این دیدار که به زبان عربی سخن می گفت، ضمن تبریک این مناسبت و با اشاره به احادیثی که در کتب معتبره اهل سنت وجود دارد، اظهار داشت: الصدیق الاکبر و فاروق الاعظم از صفات مولی الموحدین علی(ع) است که در این احادیث از زبان مبارک پیامبر(ص)به صراحت به آن اشاره شده است.

وی در ادامه گفت: آنهایی که در شبکه های ماهواره ای خود دم از احادیث می زنند کجا هستند و چرا این احادیث صحیح را نمی خوانند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که خود را ملازم با علی(ع) قرار دهید و هرگاه حق را از باطل تشخیص ندادید به او رجوع کنید، زیرا او است که حق را از باطل مشخص می سازد.

وی به ولادت معجزه گونه  امام علی(ع) در خانه خدا اشاره و اشعاری از برخی شعرای بزرگ در این زمینه قرائت کرد.

آیت‌الله موسوی جزایری به مجاهدت ها در راه ولایت اشاره کرد و بیان داشت: بسیاری از علما و بزرگان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در راه دفاع از این مکتب جان خود را فدا کردند تا این میراث گرانبها امروز به دست ما رسیده است.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان همچنین به مجاهدت های امام خمینی(ره) به عنوان عالم بزرگ و ربانی و فقیهی مجاهد در عصر حاضر اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان تربیت یافته مکتب محمد و آل محمد(ص) بود که توانست دنیا را این چنین تکان دهد، شیوه مبارزاتی او برخاسته از مدرسه امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع) است./945/پ202/ج

ارسال نظرات