۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۲۷۲۳۸
آیت‌الله طباطبایی نژاد:

مردم حساب مسائل دینی و انقلابی را از برخی بی تدبیری‌ها جدا می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اصفهان، عقب‌نشینی غرب در مذاکرات هسته ای 1+5 استانبول را محصول حضور گسترده و با صلابت مردم در صحنه دفاع از انقلاب و ارزش ها دانست و گفت: مردم حساب مسائل دینی و انقلابی را از برخی بی‌تدبیری ها جدا می کنند.
1/ آيت الله سيد يوسف طباطبايي امام جمعه اصفهان


آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس نهم در سی و سه حوزه انتخابیه،‌ خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای شد.

وی با اشاره به خصومت جبهه استکبار با نظام اسلامی، گفت: آنها به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهپیمایی‌ها هستند، اما در انتخابات که آمار رسمی از میزان مشارکت کنندگان ارائه می‌شود نمی توانند منکر شوند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: به دنبال حضور گسترده مردم در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی، دشمن عقب نشینی کرد و در مذاکرات استانبول نیز عقب نشینی غربی‌ها ملموس بود و در مذاکرات بغداد نیز این عقب‌نشینی کامل‌تر خواهد شد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد افزود: دنیا باور نمی‌کرد مردم با گذشت سی و سه سال از انقلاب اسلامی این گونه در صحنه حاضر شوند و خوشبختانه این حضور حماسی و با صلابت پایه‌های انقلاب را تثبیت کرد و دیرباوران نیز دریافتند که مردم پایبند به نظام و ارزش‌ها هستند.

استاد حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: گرانی‌ها و مشکلات بوجود آمده که منشا آن افزون بر دلایل خارجی،‌ عوامل داخلی نیز دارد، سبب نمی شود که مردم در صحنه حاضر نشوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم حساب مسائل دینی و انقلابی را از برخی بی تدبیری‌های که باعث گرانی شده و می شود جدا می‌کنند،‌ گفت:‌ امیدواریم مردم با همان بصیرت انقلابی در این عرصه حاضر شده و نمایندگان را با پشتوانه رای بالا روانه مجلس کنند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان نقش رسانه‌ها را در شور آفرینی برای انتخابات مهم خواند و تصریح کرد: با توجه به زمان کم باقیمانده تا انتخابات،‌ رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما باید با برنامه‌ریزی مناسب مردم را به حضور پرشور در دور دوم انتخابات تشویق و ترغیب و شور انتخاباتی در جامعه ایجاد کنند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات