۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۷۲۱۹
آیت الله ممدوحی:

تبعیت از رهبری معیار انتخاب اصلح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ تبعیت از مقام معظم رهبری را معیار مهم در انتخاب نمایندگان اصلح برای مجلس دانست و از مردم خواست با توجه به توطئه های دشمنان با همان صلابت 12 اسفند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضور یابند.
آيت الله ممدوحي


آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه هفته جاری پانزدهم اردیبهشت ماه،‌ در سی و سه حوزه انتخابیه برگزار می شود،‌ خواستار حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای در حوزه های انتخابیه مذکور شد.

وی حضور مردم در این عرصه را تکمیل کننده حضور آنان در 12 اسفند دانست و تصریح کرد: مردم ما متوجه هستند که کار آنان در انتخابات هنوز تمام نشده است و باید در مرحله دوم نیز حضور داشته باشند.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه مردم این کار دنباله دار را ابتر نمی گذارند،‌ اظهار داشت:‌ اگر دنباله کار و دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را جدی نگیریم زحماتی که در دور نخست انتخابات کشیده ایم دچار صدمه و آسیب می شود.

این عضو جامعه مدرسین حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را پاسخی قاطع به دشمنان کینه توز نظام اسلامی دانست و یادآورشد: امیدواریم مردم با همان صلابتی که در دور نخست انتخابات در صحنه حاضر شدند،‌ در سی و سه حوزه انتخابیه ای که کار رای گیری و انتخاب نمایندگان به دور دوم کشیده است در پای صندوق های رای حاضر شوند و بار دیگر استکبار جهانی و غرب را حیرت زده کنند.

وی بیان داشت: تمام ژست هایی که غربی ها می گیرند بازی سیاسی و دروغین است؛ آنها‌ به محض اینکه که از ما حرکت جدی ببینند خود بخود عقب می نشینند و ما در دو ماه اخیر این مساله را شاهد بودیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت هوشیاری بیش از پیش مردم در قبال توطئه های دشمنان و با بیان اینکه باید کینه ها و توطئه های غرب را بشناسیم،‌ به تبیین ملاک ها و شاخصه های نمایندگان اصلح پرداخت.

آیت الله ممدوحی گفت: خوشبختانه مردم ما متوجه،‌ هوشیار و فهیم و آگاه هستند و نمایندگان شایسته ای را روانه مجلس خواهند کرد،‌ اما همه باید توجه داشته باشند که تبعیت از مقام معظم رهبری ملاک انتخاب اصلح است. /924/ت302/ج

ارسال نظرات