۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۶۷۱
آیت الله ممدوحی:

استکبار جهانی در سال 90 ضربات سنگینی از ملت ایران دریافت کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مهم دانست و تاکید کرد: کارشناسان باید با ارائه نظرات کارشناسی راهکارهای عملی شدن این رهنمود را ارائه دهند.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک سال جدید به ملت ایران، نامگذاری سال 91 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: بحمدلله سال گذشته که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود، کارهای خوبی انجام شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تشدید تهدیدات و تحریم های دشمنان در سال گذشته، تصریح کرد: گرچه در سال گذشته با یک سلسله چالش ها مواجه بودیم اما نظام و مردم امتحان خوبی پس دادند و قبل از آن که آنها ما را به چالش بکشند، آنها را به چالش کشیدیم.

آیت الله ممدوحی با بیان اینکه در سال 90 استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی محکوم ضربات ما شدند، نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به عنوان سال تولید ملی را نشان دهنده اهمیت این مساله دانست و با اشاره به ضرورت حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تاکید کرد: کارشناسان خبره باید جمع شوند و در این راستا بر حسب کارشناسی عمل کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به ضرورت استفاده جامعه و مردم از کالاهای ایرانی، تصریح کرد: تبلیغات غلطی وجود دارد که می گویند اجناس خارجی بهتر است، رسانه ها باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنند که این گونه نیست که تمام اجناس خارجی کیفیت بهتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه ما تولیدات با کیفیت بسیار خوبی داریم و رسانه ها باید در این خصوص نقش مهم خود را ایفا کنند تا مردم در مصرف هر جنسی سراغ اجناس خارجی نروند و این مساله نیز به رونق اقتصادی کشور کمک می کند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات