۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۴۷۸۰
آیت الله ممدوحی:

حضور اعجاب انگیز مردم در انتخابات خواب بدخواهان نظام را پریشان کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ حضور مردم در پای صندوق های رای را اعجاب انگیز و عامل خنثی شدن توطئه دشمنان و پریشان حالی بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزیابی کرد.
آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای،‌ این حضور پرشور را دلیل بر رشد نظام اجتماعی دانست.

وی با بیان اینکه مردم ایران مردمی دشمن شناس، ‌هوشیار،‌ بصیر و زمان شناس هستند،‌ تصریح کرد: ملت ما دشمن و برنامه های آنها را شناخته و توجه دارند که هرکجا دشمن روی آن اصرار می ورزد،‌ دقیقا در نقطه مقابل آن عمل می کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای ابعاد مختلف و پیام های متعددی دارد،‌ اظهار داشت: خدای متعال این لطف را به بندگان خود کرد و این حضور پرشور و فوق العاده هم دشمن را به اعجاب انداخت و هم دوستان را خوشحال کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: مردم با حضور چشمگیر خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمن را در گودال خفه کردند و خواب بدخواهان و معاندان نظام را نیز پریشان ساختند. /924/ت302/ج

ارسال نظرات