۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۲۲۶۹۷
امام جمعه دزفول:

باید امانت دار خوبی برای شهدا باشیم

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول پیشرفت های نظام اسلامی سبب سنگین تر شدن مسؤولیت مردم و مسؤولان نظام دانست و اظهار داشت: انقلابی که با رشادت های شهدای گرانقدر ایران به دست آمده به عنوان امانت به دست ما سپرده شده که ما باید امانت دار خوبی برای شهدا باشیم.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي، امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، روز گذشته در جلسه شورای اداری این شهر با بیان این که توطئه های دشمنان همچنان پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب نابود شده‌اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما 34 ساله شد و با وجود همه فتنه ها و توطئه ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان استوار و پایدار به طرف اهداف و آرمان های خود پیش می رود.

وی افزود: با وجود رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم شریف و انقلابی ایران خوشبختانه همه فتنه ها و توطئه های دشمنان همچون گذشته نقش بر آب می شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: چند دهه پیش می گفتند که ایران می خواهد ماهواره به هوا بفرستد هیچ کس باور نمی کرد ولی به حول قوه الهی با تلاش دانشمندان جوان ایرانی توانستیم در ردیف کشورهای پیشرفته دنیا از نظر علم و فناوری قرار گیریم و الگوی نمونه ای برای دیگر کشورها شویم.

وی تصریح کرد: پیشرفت های نظام اسلامی سبب سنگین تر شدن مسؤولیت مردم و مسؤولان کشورمان می شود و انقلابی که با رشادت های شهدای گرانقدر به دست آمده به عنوان امانت به دست ما سپرده شده است که ما باید امانت دار خوبی برای شهدا باشیم.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به نزدیک شدن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و یک ساله شدن بیداری اسلامی، حساسیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن نیز دو برابر شده و دشمن در تلاش برای دلسرد کردن مردم می باشد؛ از این رو روحانیان و فعالان عرصه های فرهنگی باید با همه توان نسبت به توطئه های دشمنان بصیرت افزایی کرده و این گونه دسیسه های پلید را از ریشه قطع کنند.

وی به تحریم های دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن با این تحریم ها نشان داد اهل گفت و گو و منطق نیست و مردم و رهبری ایران نیز در پاسخ نشان داده اند که هیچ باکی از این تحریم ها و توطئه های آنان ندارند.

همچنین عبدالرضا احسانی نیا سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در ادامه این جلسه با تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، بیان داشت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین انقلاب و دگرگونی در دنیا و در قرن بیستم بود که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) صورت گرفت و بیشتر جنبه معنوی و ارزشی داشت.

وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نفس روحانی خود توانست انقلاب را به عنوان برگ زرینی در تاریخ دنیا به ثبت رساند و آرمان های این انقلاب را به همه جهان صادر کند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات