۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۲۲۴۰۶
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز جمعه تیری در قلب دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤل دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، نماز جمعه را تیری در قلب دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تقویت نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین راهکار برای خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام است.
امام جمعه موقت ساري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران، امروز در مراسم معارفه امام جمعه شهر پول از توابع شهرستان نوشهر با اشاره به نقش و اهمیت و جایگاه نمازجمعه در جامعه گفت: امروز ۳۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی که در ایام جشن برگزاری آن هستیم می گذرد که یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب و یادگار بسیار ارزشمند امام راحل این معمار کبیر انقلاب هستیم، برگزاری نمازجمعه در سراسر کشور است.

وی با بیان این که در حال حاضر 700 خطیب جمعه در کشور هر هفته این نماز عبادی و سیاسی را برگزار می کنند، افزود: در مازندران نیز 35 امام جمعه وظیفه برگزاری این نماز دشمن شکن را بر عهده دارند.

حجت الاسلام قاسمی، نماز جمعه را تیری در قلب دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: تقویت نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین راهکار برای خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام است.

امام جمعه موقت ساری، نمازجمعه را بلندگوی نظام اسلامی دانست و ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی در بیش از سه دهه اخیر همواره از نقش نماز جمعه هراسان بودند.

وی در ادامه  به نقش و اهمیت نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: نماز جمعه در صدر اسلام نیز مورد تأکید پیامبر گرامی اسلام بوده است.

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که هیچ گاه نباید سنگر نماز جمعه را خالی کنیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند، اما همواره با حضور گسترده مردم شکست خوردند.

حجت الاسلام قاسمی، تقویت جایگاه نماز جمعه را تقویت جایگاه ولایت و امامت در نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت ایران بیش از سه دهه از جایگاه ولایت با همه توان خود محافظت کردند و هیچ گاه اجازه تعرض دشمن به این جایگاه رفیع را دادند و نخواهند داد.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه پایه گذاری شده است، گفت: اگر درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مدت نبود به طور کشور دچار مشکلات و بحران جبران ناپذیری می شد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که امروز نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی با سه دهه اخیر بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا امروز به نقش این نظام دینی در دنیا افتخار می کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات