۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۱۳۴۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

مراسم‌های دهه فجر باید به شیوه‌ای جذاب و دشمن شکن برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی خوزستان خواستار برگزرای هر چه باشکوه تر ویژه برنامه های دهه فجر شد و اظهار داشت: مراسمات جشن دهه فجر باید از لحاظ ظاهری و محتوای کامل باشند و هر کاری که انجام می‌شود یک پیام سازنده را نیز در برداشته باشد.
دهه فجر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا اهواز، حجت الاسلام محمد صادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان شب گذشته در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: امسال نخستین سالی است که دهه فجر با محرم و صفر تداخل ندارد؛ از این رو دستگاههای هنری می‌توانند در حوزه مجاز جشن و شادی فعالیت های گسترده ای را انجام دهند. مراسم جشن ما باید هم از لحاظ ظاهر و هم محتوا کامل باشند و هر کاری که انجام می‌شود یک پیام سازنده را نیز در برداشته باشد.

وی بیان داشت: روز 12 بهمن ماه که همزمان با شهادت امام حسن عسکری و آغاز امامت امام زمان (عج) است فرصت بسیار مناسبی برای تبیین ولایت فقیه است. کیفیت جشن ها بر کمیت آن‌ها تقدم دارد؛ از این رو در این ایام باید دستاوردهای انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود و جوانان باید بدانند که در هیچ مقطعی این انداره به مردم خدمت نشده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان داشت: با توجه به این که انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است باید دقت شود مراسم‌ها تحت تأثیر قرار نگیرند و تبلیغاتی نشوند.

این مقام مسؤول در پایان سخنان خود، به ارایه گزارشی از برنامه های تدوین شده اشاره کرد و اظهار داشت: در روز 22 بهمن مسیر راهپیمایی از روی پل بگذرد و پل نیز باید آزین بندی شود تا زیبایی راهپیمایی افزایش دو چندانی گیرد و سازمان تربیت بدنی نیز 100 قایق را در زیر پل قرار خواهد داد.

ایام دهه فجر فرصت خوبی برای تببین نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی است

همچنین عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز در بخش دیگری از این جلسه اظهار داشت: پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز به اهداف انقلاب که استقرار نظام جمهور ی اسلامی بوده رسیده ایم و خوشبختانه به اهداف دیگری نیز که امام خمینی ترسیم کرده‌اند در حال شکل گرفتن است.

وی با تاکید بر حضور مردم در اجرای برنامه‌ها افزود: در اجرای برنامه‌ها باید از مردم همچون دانش آموزان بهره برد؛ چرا که مدارس بهترین مکان برای انتقال اهداف انقلاب به دانش آموزان هستند.حضور زنان نیز باید در این مراسم‌ها چشم گیر باشد که البته تاکنون نیز بدین گونه بوده است.

فرماندار اهواز بیان داشت: مسؤولان باید همراه و در کنار مردم بوده و در دهه فجر این همراهی را نشان دهند، که ما نیز امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی‌های خوب جشن دهه فجر امسال را بهتر از سال‌های گذشته اجرا کنیم و به همین منظور از همه امکانات که متعلق به همین انقلاب است استفاده خواهیم کرد./9465/پ202/ص
ارسال نظرات