۰۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۷۳۴
حماسه عاشورایی (15) آیت الله ممدوحی:

بصیرت و بیداری مردم جلوه بارز حماسه 9 دی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ حضور باشکوه و پرشور مردم در حماسه 9 دی را پاسخ محکم و کوبنده آنان به دشمنان، بدخواهان و فتنه گران دانست و بصیرت و بیداری اقشار مختلف مردم را از جمله جلوه های بارز آن دانست.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالگرد حماسه 9 دی، این روز را یک روز بزرگ در تاریخ ملت ایران و نشانگر بصیرت و اعتقاد بالای آنان دانست.

وی در ادامه بیانات مقام معظم رهبری در تحلیل و تبیین این حماسه جاویدان را جامع توصیف کرد و ابراز داشت: ایشان در این خصوص حق مطلب را ادا کردند و ما از مقام معظم رهبری بهتر نمی توانیم حرف بزنیم.

آیت الله ممدوحی بصیرت و بیداری ملت را از جلوه های بارز حماسه 9دی دانست و با یادآوری فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص، تصریح کرد: این حوادث یک بیماری روحی و روانی و نشات گرفته از گرفتاری ها و تبعیت از هوای نفس و هواهای شهوانی بود.

وی بیان داشت: هماهنگ شدن ضد انقلاب، عناصر سلطنت طلب و بیگانگان و فتنه گران در این فتنه چیزی غیر از این نمی تواند باشد.

آیت الله ممدوحی تاکید کرد: حماسه نهم دی نشات گرفته از اعتقادات مردم و ایمان شان به انقلاب، ولایت فقیه و ارزش ها بود و همین مساله نیز باعث آن حضور با شکوه شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: حضور حماسی مردم انقلابی ایران در نهم دی 88 پاسخ محکمی به فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران بود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات