۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

حوزه و روحانیت در دفاع از ارزش‌های اسلامی همیشه ثابت قدم بوده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که طلاب حوزه‌های علمیه در طول تاریخ حوزه همواره در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند، گفت: حوزه و روحانیت در دفاع از ارزش های اسلامی همیشه ثابت قدم بوده اند و این ادعا در دوران انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، امروز در همایش توجیهی، تخصصی ویژه خواهران طلبه بسیجی استان در ساری به نقش طلاب بسیجی در خنثی کردن توطئه های نرم دشمنان اشاره کرد وگفت: امروز طلاب و روحانیان در خط مقدم مقابله با هجمه های نرم دشمنان قرار دارند.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی پس از ناکامی‌های صورت گرفته در عرصه جنگ سخت امروز به توطئه های نرم علیه نظام دینی روی آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان با هجمه‌های نرم علیه ارزش های دینی ملت ایران در تلاش هستند هویت دینی نسل جوان ما را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام نظری، نهادینه کردن ارزش های ناب دینی وانقلابی در جامعه را مناسب ترین راه کار برای مقابله با هجمه های گسترده غرب علیه هویت دینی نسل جوان دانست و تصریح کرد: باید مبانی دینی به شیوه ای هنرمندانه به نسل جوان منتقل شود.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه‌زدن به انقلاب نوپای ملت ایران بودند، افزود: آنها برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود به هر اقدام مذبوحانه‌ای دست زدند.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود به نقش مبلغان دینی در تبیین و نهادینه کردن ارزش های ناب دینی اشاره کرد و بیان داشت: طلاب حوزه های علمیه به ویژه خواهران حوزوی باید در جهت ترویج مبانی اسلام ناب در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به شبهات دینی گسترده ایجاد شده از سوی دشمنان در جامعه، به وظیفه طلاب حوزه در پاسخگویی به این شبهات اشاره کرد و ادامه داد: امروز بهترین قشر برای مقابله با این شبهات دینی طلاب حوزه های علمیه هستند.

حجت الاسلام نظری با اشاره به این که طلاب حوزه های علمیه در طول تاریخ حوزه همواره در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کرده اند، خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت در دفاع از ارزش های اسلامی همیشه ثابت قدم بوده اند و این ادعا در دوران انقلاب اسلامی ایران تجلی یافته است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌ ادامه داد: شهدا، با هشت سال مقاومت در دوران دفاع مقدس‌، ایمان و معرفت را برای امت به پاخاسته ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موج بیداری اسلامی در خاورمیانه و برخی دیگر کشورهای دنیا اشاره کرد و با بیان این که این حرکت ها نوید بخش تحولی عظیم در عرصه جهانی است، گفت: این قیام های مردمی پایان عمر حکام ظالم و زورگوی دنیا را نشان می دهد./950/ت302/س

ارسال نظرات